Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Sposób na KRESKĘ!

Witajcie!

Postanowiłam zrobić aktualizację swojej kreski w 4 prostych krokach, którą znajdziecie TUTAJ 
Ale żeby nie powtarzać zupełnie pierwszego postu, dołożyłam kolejne 3 kroki do podwójnej kreski ;)


Niezbędne przybory to:





 Prezyzyjne pędzle -  w moim przypadku są to: krótszy Inglot 23 T i z dłuższym włosiem Donegal. Pędzli jest szeroki wybór, który pozostawiam Wam, możecie użyć również tych zakrzywionych czy skośnie ściętych.








Eyelinery żelowe - moje ulubione to Makeup Geek - niebawem również post o nich ;).
W tym makijażu użyłam czerni Immortal* oraz jaskrawej zieleni Mystic*












A tak przedstawiają się kroki:

Nie będę sie już powtarzać z opisem bo w zasadzie wszystko jest widoczne na zdjęciu, mejkap w sumie składa sie z samych kresek ;)
Jedynie co warto przygotować wcześniej oko, ja nałożyłam delikatny beż na powiekę ruchomą, a dolną linię podkreśliłam delikatnym odcieniem żółci i zieleni.



Pierwszy rząd przedstawia pojedynczą kreskę i na niej można również zakończyć mejkap, poniżej dodałam dodatkową kreskę, żeby pokazać jak łatwo można ją wykonać :)

I efekt:


Uwielbiam te Gekk'owe linery <3 dają taki fajny mokry efekt przy mojej lampie :D

A Wy macie swoje sposoby na kreskę?
Ja już tak się wprawiłam w tę metodę, że inaczej nie potrafię ;)

Pozdrawiam gorąco z zimnego Olsztyna, brrrrrrr

                                                                                                                          maya