Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2013

FACE CHART ;)

Witajcie!

Dziś przygotowałam Wam coś odmiennego!
A ponieważ pomysł bardzo mi się spodobał myślę, że częściej będzie u mnie gościł :)
Na pewno większość z Was już gdzieś spotkała odwzorowania do Face Chart'ów u innych blogerek, mnie tradycyjnie zmobilizowała do tego Julka z JuliaMakeUpGirl ;)
Face Chart'y możecie ściągnąć sobie ze strony MAC'a lub Illamasqua.



Ale żeby nie było nudno w zmowie z innymi dziewczynami postanowiłyśmy wykonać ten sam face chart 
i później się dopasować!
Oczywiście żadna z Nas nie widziała prac pozostałych dziewczyn, pokazałyśmy je sobie po wykonaniu :)
I tak w tajnym projekcie wzięła udział Izabella Maka Make Up i Make-up by Natalia!!!

Tak wyglądał wybrany przez nas face chart:


A tak moje wykonanie:


Oczywiście była to inspiracja, a nie totalne odwzorowanie więc technika wykonania nie była uzgadniana między nami :)


A tutaj wykonanie prac dziewczyn i nasze połączenia :D
Pełne ich twarze możecie zobaczyć również na ich stronach!

Z Izą:

i z Natalią:
niestety nie udało nam się spasować połówkami, ale za to profilem się zgrałyśmy ;)


Przyznam, że zabawa była bardzo przyjemna i na pewno jeszcze nie jedną taką pracę ujrzycie :)


a tutaj zblizenie na oko:



Co myślicie? Jak Wam sie podobają takie projekty?

Buzia!
                                                                                                                   maya