Obserwatorzy

poniedziałek, 21 października 2013

WYNIKI KONKURSU!!!

Witajcie!

Moi Drodzy dziś w końcu ogłoszenie wyników mojego ostatniego konkursu :)
Wiem, że z niecierpliwością ich oczekujecie dlatego postanowiłam zabrać się za nie szybko
i Wam przedstawić.
Na początku bardzo chciałabym Wam podziękować za tak liczny udział, zarówno moim starym obserwatorom, jak i tym nowym, którzy doszli i mam nadzieję, że zagoszczą na dłużej, a nie tylko na czas trwania konkursu ;)
Gorąco Wam dziękuję!!! :*

No to żeby nie przedłużać tej chwili postanowiłam nagrodzić następujące osoby:



Paleta Sleek wędruje do:

EWELINY WRÓBEL z Łodzi

Zestaw 2 pigmentów Make-up Geek przyznaję:

PATRYCJI KOWALCZYK z Lubina

Dziewczyny gorąco Wam gratuluję i życzę udanych malowideł! ;)
Czekam na Wasze adresy do 3 dni, jeżeli ich nie otrzymam losuję kolejną osobę, wyślijcie mi je w wiadomości prywatnej fp.

A resztę moich obserwatorów pragnę gorąco przeprosić, ale niestety tylko 2 osoby mogłam nagrodzić, nie zniechęcajcie się proszę i potraktujcie takie konkursy jako zabawę więc z przymrużeniem oka ;)
Przyznam Wam, że zawsze obawiam się przedstawiania wyników konkursu i uwierzcie , że nie jest to łatwy  dla mnie moment.
Zdaję sobie sprawę, że nigdy nie dogodzi się wszystkim, choć uwierzcie że chciałabym!
Zdradzę Wam, że w zamyśle mam już kolejny, ale tym razem bardziej blogowy konkurs 
więc bądźcie czujne!

Pozdrawiam Was gorąco!

                                                                                              maya