Obserwatorzy

piątek, 4 października 2013

MUG znowu w akcji :)

Hej Dziewczyny!

Przygotowałam Wam kroki do makijażu w sumie sama nie wiem na jaką okazję :P
Wiem, że nie jedna z Was ubrałaby oko w taki mejkap na co dzień, inna na wieczór.
Tak więc dla Was pozostawiam możliwość wyboru, na jaką okoliczność miałybyście go przygotować :)


W makijażu wykorzystałam cienie Make-up Geek, niestety przez swoją opieszałość 
wciąż nie wykonałam wam fotki palety, ale podam nazwy, więc na stronie Make-up Geek 
możecie obejrzeć sobie dany odcień - tutaj

No to zaczynamy!

1. Jako bazy użyłam  linera MUG Cottontail, który pokryłam cielistym cieniem, a następnie w załamaniu roztarłam czerń Galaxy.


 2. Całą powiekę ruchomą pokrywam bielą White Lies.


 3. W zew. kąciku rozcieram Boo Berry.


4. Kącik zew przydymiam dodatkowo czernią, a granice cieni zacieram Nauticą.


 5. Poniżej dolnej linii rzęs rozcieram czerń, a sam wew kacik rozświetlam turkusem Poolside.


 6. Rysuję kreskę i linię wodną również zaznaczam czarnym linerem.


 7. Białym cieniem oczyszczam obszar pod łukiem brwiowym, 
tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne.


Gotowe oczko!


I ponownie moje pół twarzy ;)



Co myślicie? Piszcie!

Przypominam o trwającym konkursie i chętnych bardzo proszę o serducho dla Make-up Geek -  banery macie w widocznym prawym pasku :) Dziękuję :*

Buzia!

                                                                                                                  maya