Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

Halloween'owo ;)

Cześć Wam!

Pędzę do Was z postem Halloween'owym na prędce robionym ;)
Od x czasu chodzą za mną te rany, w końcu się zmobilizowałam i zmajstrowałam siebie w wersji hard :D
Moją inspiracją była charakteryzacja Pauliny z PaulinaShow blog ;)
 A tutaj krok po kroku na YT KLIK 
Tak więc Kochana dedykuję Ci moją trochę szaloną wersję :D 
Bo chcąc nie chcąc miałam przy tym ubaw ;)

Jak to oceniła moja bliska mi znajoma makijażowa Iza!

Wersja ofiary napastnika :D


W wersji "Psychol "


 I  w wersji z Izą jako "szalona morderczyni" :D


Oczywiście była to czysta zabawa, jak widzicie niezbyt pięknie się do Was wystroiłam :P

Pozdrawiam Was "szalenie" :D

                                                                                                                                  maya