Obserwatorzy

sobota, 26 października 2013

GLAZEL VISAGE - Cienie sypkie!

Witajcie!

Dziś kolejna dawka lektury  ;)
Pozostały mi jeszcze do zrecenzowania otrzymane sypkie cienie, tak więc serdecznie zapraszam!


Niestety nie pamiętam wyboru numerków, a na opakowaniu nie ma ich opisanych więc opiszę je kolorystycznie.



Otrzymałam następujące odcienie:

1. TURKUS:



2. ISKRZĄCA BIEL



3. ZŁOTY


i tutaj swatch na oku ;)


A teraz po krótce moja opinia:

PLUSY:

- niesamowita pigmentacja i bardzo żywe kolory
- trwałość i dobra przyczepność do powieki
- mozliwość samodzielnej, suchej aplikacji;  jak również na mokro dla utrwalenia 
i pogłębienia koloru
- możliwość stopniowania intensywności,od lekkiej poświaty po głęboki pigment
- dobrze współgrają i łączą się z innymi cieniami
- nie osadzają się w załamaniu powieki
- wydajność, niewielka ilość wystarcza na pełne pokrycie powieki

MINUSY:

- mimo, że dobrze trzymają się powieki niestety przy aplikacji dość mocno się osypują. 
Ale to raczej nic nowego w przypadku pigmentów więc nie specjalnie mnie to zdziwiło ;)
- cena? niestety koszt jednego słoiczka wynosi 30 zł, ale w sumie zważywszy na ich wydajność
 myślę, że da się to przeboleć ;)

Więcej minusów nie odnajduję, jestem z nich bardzo zadowolona i wszystkim gorąco polecam!
Cały asortyment Glazel Visage możecie obejrzeć i dostać  TUTAJ




I na koniec jeszcze odbiegnę od tematu i odpowiem na nominację Liebster Blog Award od Laury z Yymwonderland - dziękuję Kochana :*
Oto pytania Laury:

 1. Jeśli miałabyś do wyboru zrobić makijaż za pomocą produktów tylko jednej firmy jaka by to była?
- zdecydowanie Make-up Geek, z bardziej dostępnych Sleek 

2. Na punkcie czego/kogo masz bzika (może to być rzecz, czynność, osoba, stworzenie itp.)?
- SYNA!!!

3. Jeśli książka to: ... (podaj gatunek, tytuł i autora)?
- nie mam ulubionej książki, wiele mi się podoba, ale gustuję w tematyce wyznań religijnych i pochodnych :)

4. Wymień cztery filmy/seriale/kreskówki kojarzone z dzieciństwem.
- Smerfy, Muminki, Gumisie i oczywiście Pszczółka Maja ;)

5. Jaki posiłek lubisz przyrządzać najbardziej (podaj danie).
- risotto

6. Wymień dwie wady, które najbardziej denerwują Cię u ludzi oraz dwie zalety, które cenisz.
- nie znoszę kłamstwa i dwulicowości, cenię szczerość i bezinteresowność.

7. Ile wynosi Twój codzienny makijaż (całość ceny produktów, które używasz najczęściej, wymień je).
- zwykły dzienniak to podkład, bronzer, coś do brwi, mascara i pomadka = ok 130zł

8. Wymień dwa miejsca na świecie, które najchętniej byś odwiedziła lub takie, w których byłaś i na pewno powrócisz.
- Turcja! zwiedziłam wiele egzotycznych krajów, ale Turcja mnie urzekła, chciałabym wrócić do USA i tam jeszcze trochę pozwiedzać :) 

9. Z czym kojarzą Ci się słowa "mama" i "tata", wymień trzy rzeczy/wspomnienia/cechy/inne.
- rodzina, miłość, bezpieczeństwo

10. Co zmieniłabyś w wyglądzie mojego bloga, jakości zdjęć lub/i wykonywanych przeze mnie makijażach?
- w blogu poszerzyłabym obszar postu, sądzę że na szerszym polu wygodniej się czyta ;), w makijażach nie mam nic do zarzucenia, bardzo mi się podobają!

11. Która z moich prac podobała Ci się najbardziej, dlaczego i co ewentualnie dodałabyś w niej od siebie (jakie rady), podaj link do posta.
- Moja Droga moje ulubione prace masz wyświetlone na swoim banerze ;) 
Sama je wybierałam :) Zdecydowanie do ulubionych należy pierwszy i ostatni wśród pokazanych!
A zainteresowanych o co kaman z wyżej wymienionymi pytaniami odsyłam do mojej pierwszej nominacji TUTAJ :)


To tyle Kochani z mojej strony!
 Ufam, że nie leżycie z nudów na klawiaturze ;)

A wy stosujecie pigmenty? Jakie polecacie?
Piszcie! Jestem bardzo ciekawa!

Buzia!

                                                              maya