Obserwatorzy

środa, 2 października 2013

FLORMAR - LAKIERY!

Cześć Wszystkim!

Dziś postanowiłam pochwalić się Wam swoimi letnimi zdobyczami do paznokci.
Zbierałam się z tym postem i zebrać nie mogłam, aż lato się skończyło i ponura jesień zadecydowała o wyszperaniu lakierów :)



Lakiery zakupiłam w sierpniu w promocji Flormar, bodajże za te 3 zaplaciłam 25 zł lub coś koło tego?
Chciałam kupić pastelowe odcienie bo takie były modne tego lata więc zdecydowałam się na odcień:

1. łososiowy - Light Summer 07



2. błękitny wpadający odrobinę w miętę - Light Summer 04



3. morski odcień #429


A tak lakiery prezentują się na paznokciach:

1. odcienie pastelowe -  wymagają niestety 2/3 krotnego nałożenia warstwy :/
W buteleczce mają bajeczne odcienie, niestety po aplikacji średnio mi się podobają :/
Łososiowy jako dzienniak jeszcze jeszcze, ale ta mięta -  jakoś nie specjalnie przypadła mi do gustu, mimo że przy zakupie byłam nią zachwycona :/




2. zdecydowanie mój faworyt! - morski odcień, którego jedna aplikacja w zupełności wystarcza na pełne pokrycie płytki paznokcia! 
Super intensywny kolor, przepiękny  i typowo letni, baaardzo przypadł mi do gustu <3





Jeżeli chodzi o aplikację, pędzel jest dobrze wyprofilowany, na długim, wygodnym trzonku.
Lakiery dość szybko schną i ogólnie dobrze się noszą.
Nie odpryskują specjalnie szybko, są jednymi z trwalszych jakie testowałam, tak więc zdecydowanie moge je polecić.
Ale jeżeli chodzi o dobór koloru, następnym razem na pewno wybiorę te kryjące ;)


A Wy w jakich kolorach się lubujecie na paznokciach?
Co polecacie?
Testowałyście już Flormar?

PS: KONKURS TUTAJ 
I za serducha też byłabym wdzięczna KLIK

 
Pozdrawiam!

                                                                                                      maya