Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

TAG - Moja Makijażowa Historia!

Cześć Dziewczyny!

Dziś przywitam Was nowym tagiem :)
Ostatnio szperając po You Tubie wpadłam na filmik Maxi z tym tagiem!
Bardzo mi się spodobał, a że nie znałam go wśród blogerek pomyślałam, że może być to fajna i ciekawa zabawa :)
Tak więc obejrzałam filmik do końca, spisując jego pytania i postanowiłam przygotować go dla Was,
 wraz z moją przygodą makijażową :)

No to zaczynam!


Pytań jest tylko 10 więc szybko pójdzie :)

1. W jakim byłaś wieku kiedy się zaczęłaś malować?

- o ile dobrze pamiętam to w liceum nałożyłam swoją pierwszą mascarę na rzęsy i czarną kredkę na linię wodną :D <dramat>

2. Jak to się stało, że zaczęłaś się interesować makijażem?

- no więc u mnie zaczęło się to od fb :) 
Dołączyłam ok roku temu do bardzo fajnej grupki modowo-urodowej i tam poznałam Julkę z JuliaMakeUpGirl:)
Julka wtedy jeszcze nie miała swojego bloga ani fp, ale interesowała się makijażem :) 
Podrzucała nam co raz swoje wyczyny i zachęcała też do samodzielnych prób. Tak się zaczęło :)
No i tak się wkręciłam, że też zaczęłam coś tam maziać. Później Julka założyła fp i bloga i mnie za jakiś czas tez namówiła :)
I tak trwam z Wami od stycznia na fb i lutego b.r. na blogu :)

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?

- zdecydowanie Sleek nr 1 w cieniach, w podkładach Revlon, Everyday Minerals i Annabelle, bardzo lubię też Flormar, Maybelline i Nyx :)

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?

- makijaż oznacza dla mnie KOBIECOŚĆ, nawet najlżejszy i osobliwy zdecydowanie zmienia twarz wg mnie. Osobiście czuję się lepiej w makijażu, nawet w samym podkładzie i tuszu na rzęsach, czuję się pewniej i bardziej zadbaną.

5. Gdybyś mogła nałożyć na twarz tylko 4 produkty - co by to było?

- zdecydowanie nr 1 - PODKŁAD, 2 - TUSZ DO RZĘS, 3 - BŁYSZCZYK DO UST, 4 - KREDKA (CIEŃ) DO BRWI

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?

- no myślę, że nie będę tu wyjątkiem kiedy powiem, że efekt końcowy :)
Chyba kazda z nas lubi ten moment, kiedy twarz już jest gotowa i jedynie pociągnięcie szminką dopełnia całości makijażu.
 Uwielbiam też efekt zadowolenia w oczach malowanych przeze mnie osób, bardzo mnie to dowartościowuje :)

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?

- mam wiele ulubionych kosmetyków z niższej półki i kilka z tej wyższej, sądzę że tanie nie znaczy złe i nie zawsze to co drogie oznacza super jakość :)

8. Jaką radę dałabyś dla początkujących?

- przede wszystkim poleciłabym dużo cierpliwości i praktyki. Bo do wszystkiego można dojść tylko potrzeba na to czasu, a "praktyka czyni mistrza", tak więc dziewczyny do dzieła!

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?

-  hmmm myślę, że w makijażu wszystko mogę zrozumieć w zależności do jakich okoliczności mejkap się wykonuje. 
 Należy pamiętać, że nie można oceniać makijażu artystycznego w kategoriach wyjściowego, 
co niestety czesto się zdaża wśród komentujących.
 Makijaż artystyczny to zabawa dla oka, a nie wyjście na ulicę :)

10. Co myślisz o makijażowej spoleczności na You Tube?

- You Tube to moja szkoła :)
Nie skonczyłam żadnych kursów ani szkoły  w tym kierunku, maluję dla Was od stycznia tego roku więc musiałam przejść szybki kurs makijażu w sieci :D 
Tak więc mam ogrom subskrypcji You Tube-owych wizażystek  i to według ich wskazówek kieruję się w swoich pracach :)

To tyle Kochani z mojej strony jeżeli chodzi o pytania, mam nadzieję że Tag Wam się spodobał,
a ponieważ jest to Tag Vlog-owy ja zrobię z niego blogowy
i nominuję 7 blogerek makijażowych do niego :)

A będą to!

1. Julka JuliaMakeUpGirl
2. Natalia Make-Up By Natalia
3. Agata Perfekcyjny Wygląd
4. Klau Kosmetyczne Remedium
5. Daria Kosmetyczna Hedonistka
6. Kasia Gray Maluje
7. Magda Gwiazdeczka Maluje

Tak więc dziewczyny mam nadzieję, że dołączycie się do zabawy bo chętnie dowiedziałabym się o Waszej Makijażowej Historii :)

Buziaki!!!

                                                                                                                       maya