Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Sleek Showstoppers - RECENZJA!

Witajcie!

Kilka dni temu dotarła do mnie kolejna paletka Sleeka.
Z okazji zbliżającej się jesieni, kolory jak najbardziej będą na czasie, dlatego postanowiłam się w nią zaopatrzyć.
Paletę możecie zakupić na allegro i w drogeriach internetowych w granicach 35 zł + koszty wysyłki.
Cena bardzo niska w stosunku do jakości i ilości wkładów w palecie.
Krótko, zwięźle i na temat, bo nie ma co się tu rozpisywać za dużo.


Showstoppers to wypust limitowany Sleeka.
Paleta mieści 12 bardzo dobrze napigmentowanych cieni.
Znajdziemy w niej 5 odcieni matowych, 6 metalicznych i 1 brokatowy.


Połysk cieni jest bardzo fajny, NIE bazarkowy!
Tak więc spokojnie można wyjść w nich na ulicę :)
Jeden cień brokatowy w zasadzie ma ten brokat widoczny w paletce, ale przy aplikacji właściwie go nie widać.
Za pomocą tych kolorów można wyczarować zarówno lekki makijaż dzienny,
jak i mocniejszy, wieczorowy.
Dużym plusem dla mnie jest obecność zarówno cienia cielistego jak i czarnego, lubię kiedy samodzielne palety posiadają je w składzie, jest to bardzo wygodne w podróży.
Nie muszę zabierac kilku palet, a jedynie jedną, w której mam wszystko co potrzebuję.
Jeżeli chodzi o trwałość i aplikację?
Pewnie większość z Was już wie, że Sleek lubi się sypać.
 Mi to zupełnie już nie przeszkadza.
W sumie nie dziwię się, bo cienie są tak intensywnie napigmentowane, że zapewne jest to nieuniknione.
Nie wymagają dodatkowego użycia jakiegoś podkładu w postaci bazy kolorowej czy kredki dla wzmocnienia odcienia, same w sobie są bardzo nasycone.


Trwałość całodobowa przy użyciu bazy :)
Nie powiem Wam jak się trzymają bez bazy bo ja zawsze jej używam,
nie koniecznie już dla trwałości cienia, ale bardziej zależy mi na tym, żeby powieka była w odpowiednim stanie i się nie świeciła.
Jednak sądzę, że przy normalnej powiece cienie będą trzymały się należycie, moja niestety ma tendencję do przetłuszczania :/
No! To chyba tyle z mojej strony? Nic więcej nie przychodzi mi już do głowy...
Jeżeli nasuną Wam się jakieś pytania, piszcie! Chętnie odpowiem :)

A tu mejkap przy użyciu tej palety:

Delikatny, dzienny makijaż dla każdego koloru tęczówki :)


Cienie, które wykorzystałam w mejkapie to:


1. Paraguaya
2. Sunset
3. Bad Girl
4. Bohemian
5. Sparkle
6. Au Natural
7. Graphite

Pozdrowionka!

Kto nie klikał w serducho? Zapraszam TUTAJ

                                                                                                                maya