Obserwatorzy

piątek, 27 września 2013

MUG -Sweet Dreams

Cześć Wszystkim!

Wczoraj wieczorem na spontanie postanowiłam zmalować mejkap.
Nie wiedziałam co z niego wyjdzie bo pomysły co chwila jakieś nowe się rodziły, w pewnym momencie zamierzałam już go zmyć, ale pokombinowałam i wyszło takie cuś :)


Dzięki Bogu wymyślili te lampy pierścieniowe bo wcześniej po godz. 22 mogłam tylko pomarzyć o nocnych maziajkach :P

Tradycyjnie w skrócie:

A teraz po kolei:

W makijażu wykorzystałam pigment Sweet Dreams, piękny opalizujący, szampański odcień <3

1. Jako bazy użyłam srebrnego eyelinera MUG w kolorze Cottontail


2. W zew kąciku przyklejamy taśmę, a następnie oznaczamy obszar za pomocą ciemnego cienia, do momentu którego wypełnimy w kolejnych krokach pigment.


3. Zew kącik podkreślamy czernią i rozcieramy ją w załamaniu, kierując się do kącika wew.


4. Opruszamy obszar pod okiem sypkim pudrem w celu uniknięcia zabrudzenia, a następnie zaznaczony wcześniej obszar wypełniamy pigmentem.


5. Dolną linię podkreślamy czernią, wyciągając kącik zew. w linii "mniej więcej" równoległej 
do wyciągniętej linii kącika zew. powieki górnej.


6. Rysujemy kreskę wzdłuż górnej linii rzęs, a następnie przestrzeń pomiędzy kącikami górnej i dolnej powieki wypełniamy srebrnym brokatem.
Delikatnie rozświetlamy nim również wew kącik.


7. Pozostałości obsypanego brokatu czyścimy za pomocą taśmy klejącej. 
Tuszujemy/ doklejamy rzęsy i gotowe!




I "całość" :)


Finito!

Miałam małe przeboje z rzęsami po drodze, ale jakoś poradziłam, a Wy co myślicie?
Oczywiście nie jest to mejkap na co dzień, ale okazjonalnie czemu nie?

PS. Moi drodzy poproszę o kliknięcie w serducho bo dorzuciłam kilka starych "nowości" :) TUTAJ
I zapraszam do wzięcia udziału w trwającym obecnie konkursie tutaj
 
Pozdrowionka!

                                                                                                                              maya