Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Makijaż do pracy - Daily make-up!

Witajcie!

Wczoraj wrzuciłam na swoim fp lekki, dzienny mejkap.
Makijaż ten przygotowałam z zamysłem dla osób, które poszukują inspiracji do pracy, szkoły lub na uczelnię.
Jest to bardzo prosty mejkap, pasujący do tęczówki w zasadzie każdego koloru oka, również w przypadku powieki opadającej mejkap nie obciąży, a jedynie rozświetli nam oko.


W makijażu wykorzystałam cienie MUG, ale w zasadzie możecie wykonać ten mejkap dowolnym zestawem cieni, często wykonuję go również Naked 2.
Niestety komp mi padł i nie mam dostępu do swojego starego dysku z całą zawartością moich mejkapów i kosmetyków więc nie posiadam zdjęć cieni, których użyłam :(((
Na szczęście część mejkapów miałam przygotowanych na blogu z wyprzedzeniem, a ostatnie fotki posiadam jeszcze w aparacie więc nic nie utraciłam :)
Postaram się Wam opisać kolory podając ich nazwy, a z czasem pewnie zrobię kolejne foty.

Zatem przechodzę do kroków: 

1.Jako bazy użyłam srebrnego eyelinera MUG w odcieu Cottontail, a następnie powiekę ruchomą pokryłam szampańskim odcieniem Shimma Shimma
1. Use silver eyeliner as a base.
 Then apply bright eyeshadow on the entire upper eylid up until the crease.


 2. W zew kąciku aplikuję odcień ciemnej śliwki Drama Queen
2. Apply purple eyeshadow in the outer corner.


 3. Starannie rozcieramy granice fioletu, ja do tego użyłam jasnego fioletu Sensuous.
3. Blend.


 4. Rysujemy kreskę, delikatnie wychodząc poza granicę linii rzęs.
4. Apply black eyeliner along the upper lash line.


 5. Dolną linię rzęs od zew kącika rowniez delikatnie podkreślamy fioletem, a linię wodną białą lub cielistą kredką.
5. Use the same purple shadow along the lower lash line. 
Then apply white pencil along the water line.


 6. Tuszujemy rzęsy i gotowe :)
6. Use mascara and You're done!


I całość:

Wiem wiem wyglądam jak wypłosz jakiś :D 
No ale nie zawsze robię tylko makijaże wieczorowe, czasem trzeba wyjść do ludzi ;)
Co myślicie? Jakie Wy preferujecie dzienniaczki?

Buzia!
                                                                                                                  maya