Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

KONKURS!!!

Hej Wszystkim!!!

Dziś przychodzę do Was z dawno niewidzianym na moim blogu i fp konkursie!

Łap okazję i wygrywaj z Make-up By Maya



Postanowiłam tym razem sprezentować Wam najnowszy wypust Sleeka: 

Vintage Romance !!!




Piękna paletka 12 świetnie napigmentowanych cieni, o czym na pewno wie nie jedna z użytkowniczek :)
Kolory w sam raz na zbliżającą się dużymi krokami jesień, mam nadzieję że ociepli którejś z Was te pochmurne dni :)

Ale żeby nie było Wam (i mnie) smutno :) 

Postanowiłam nagrodzić również drugą osobę, a jej sprezentować 2 pigmenty Make-Up Geek!!!



W odcieniach:

1. Paparazzi
2. Utopia


Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. Polubić moją stronę Make-up By Maya 
2. Udostępnić publicznie konkurs na swojej tablicy na fb KLIK

Regulamin:

1. Konkurs trwa od dzisiaj tj. 20.09'13 do 20.10'13 włącznie.
2. Wygrywają 2 osoby wybrane przeze mnie. Pierwsza osoba wygrywa paletkę, druga 2 pigmenty.
3. O wynikach konkursu poinformuję w ciągu 3 dni od jego zakończenia.
4. Na maila z danymi do wysyłki czekam do 3 dni od ogłoszenia wyników, w przeciwnym razie losuję kolejną osobę.
5. W konkursię mogą braż udział wszyscy obserwatorzy, nie ważne czy wygrali już coś wcześnniej u mnie! Szansę ma każdy z Was!
6. Osoby które nie spełnią warunków rozdania będą dyskwalifikowane. Muszą być spełnione 2 wymagane punkty zabawy.
7.  Przystąpienie do konkursu oznacza akceptację powyższego regulaminu.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Posiadaczy konta Google zapraszam do subskrypcji mojego bloga i przyłączenia się do witryny :) 
Zawsze będziecie na bieżąco!

Zapraszam gorąco do zabawy!!!

                                                                                                                         maya