Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Green & Purple

Hejka!

Dzis na zielono!
Głęboko zastanwiałam się czy wrzucić ten mejkap bo nie jestem do końca z niego zadowolona i gdyby nie to, że przygotowałam do niego kroki, pewnie bym się nie skusiła...
No ale!
Myślałam, myślałam no i wrzucam :)

W makijażu wykorzystałam trochę Sleek PPQ, trochę MUG i jeszcze zajrzałam do Showstoppers :)


Tradycyjnie w przyspieszonej wersji:


i po kolei :

Poniważ pobawimy się trochę brokatem, opruszamy okolice pod okiem pudrem sypkim.

1. Powiekę ruchomą pokrywamy zielonym cieniem -  ja użyłam Fuji z MUG
1. Apply green eyeshadow on the upper eylid.


 2. Załamanie podkeślamy malinową czerwienią - PPQ Sleek
2. Use red eyeshadow in the crease and blend inwards.


 3. Zew kącik przyciemniamy czernią
3. Apply black eyeshadow in the outer corner and blend.


 4. Rysujemy kreskę
4. Use black eyeliner.


 5. Na wcześniej nałożoną zieleń nakładamy srebrny brokat.
5. Apply silver glitter on the upper eylid.


 6. Dolną powiekę podkreślamy fioletem, który roztarłam dodatkowo opalizującym beżem - Showstoppers Au Natural & Sparkle. Linię wodną malujemy na czarno.
6. Use purple eyeshadow along the lower lash line. 
Then apply black pencil along the water line.


 7. Rzęski i GOTOWE!
7. Mascara/false lashes and You're done!


I zdjęcie połowy twarzy :D
No niestety musicie mi wybaczyć, ale mam mnóstwo obowiązków domowych związanych z remontem nowej chatki więc ciężko jest mi teraz wygospodarować czas na pełny makijaż.
A jednak zajmuje mi on trochę czasu :/


Piszcie jak Wam się podoba?
Wiadomo, że makijaż na co dzień niekoniecznie, ale okazjonalnie?
Czemu nie :)

Buziaki!

                                                                                                                        maya