Obserwatorzy

sobota, 21 września 2013

BALEA - na pachnąco :)

Cześć Wszystkim!

Dzisiejszy post bardzo pachnący i kolorowy :)
Jak wiecie jestem maniaczką owocowych żeli pod prysznic, a Balea po prostu uwielbiam!
Nie raz przedstawiałam Wam już swoje nabytki w ulubieńcach miesiąca, a że ostatnio mam zastój z tym postem, postanowiłam przedstawić Wam swoje najnowsze zapaszki!



I tak po kolei od lewej!


1. JAGODY!


Żel o kremowej konsystencji z dodatkiem nawilażająco-pielęgnacyjnego mleczka.
Świetnie nawilża i wygładza skórę, a zapach przywodzi na myśl letnie lody jagodowe :)

2.  TRUSKAWKI!


Wspaniały zapach, jeden z moich ulubionych <3 
Przypomina o truskawkach z ogródka mojej mamy i lecie, które właśnie pożegnaliśmy :(

3. BRAZYLIJSKIE MANGO!


Zdecydowanie mój ulubieniec ostatnich miesięcy, 
ponownie go kupiłam bo zakochałam się w tym zapachu <3
Zapach niesamowicie soczysty i orzeźwiający!

4. ORCHIDEA 


Ta ogromna butla to płyn do kąpieli.
Kremowa konsystencja z dodatkiem olejku migdałowego i kwiatu orchidei umili nie jedną kąpiel <3
Wystarczy odrobina płynu, aby wanna była pełna bąbelków ;)

I kolejna część żeli:




5. YLANG YLANG


Relaksujący żel pod prysznic z olejkiem kwiatu Ylang Ylang.
Dodatkowo wzbogacony o wyciąg z kwiatu pomarańczy.
Piękny, aromatyczny i zmysłowy zapach!

6. MANDARYNKA!


Wyciąg z mleczka z tego owocu  zapewnia skórze miękkość i delikatność.
Dodatkowo zawarta w nim innowacyjna formuła poli-fructol ochroni skórę przed wysuszeniem.
 Zapach równie ekscytujący i egzotyczny.

7. WIŚNIA


Mój ostatni faworyt to orzeźwiający, letni zapach soczystej wiśni!
Żel wzbogacony dodatkowo o wyciąg z minerałów z Morza Martwego, znakomicie nawilża skórę i chroni przed utratą wilgoci.

Tak więc przedstawiają się moje pachnące nabytki :)
Ja je uwielbiam bo nie dość, że żele mają niesamowity zapach to świetnie nawilżają, 
a ich pojemność 300ml i atrakcyjna cena tylko kuszą do zakupu! 

A Wy jakich żeli używacie i jakie polecacie?
Piszcie, jestem ciekawa! 

ps: dla tych, którym umknął mój post z konkursem zapraszam TUTAJ

                                                                                                                       maya