Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

White make-up!

Hej dziewczyny!

Dziś zmalowałam Wam mejkap zupełnie inny niż wszystkie moje dotychczasowe :P
Ostatnio bardzo modna jest biel w makijazu, chodził za mną pewien mejkap, który widziałam w tv, ale znajoma podrzuciła mi ten, na dodatek z krokami :D
Tak więc postanowiłam go wykonać.
Kroki znajdziecie TUTAJ , to była moja inspiracja :)

Powiem Wam tak :)
Makijaż samego oka nawet mi sie podoba, niestety gdy umalowałam całą twarz zupełnie się w nim nie odnajduję, biel chyba nie jest dla mnie.
W sumie to nawet nie wiedziałam jak się wystylizować do niego, bo ani to mejkap wieczorny ani dzienny?
Sama nie wiem na jaką okazję, dlatego zdecydowałam go zrobić w 2 propozycjach:
1. bez czarnej kreski poniżej dolnej linii rzęs
2. z kreską
Po umalowaniu się stwierdziłam, że ten bez kreski wygląda łagodniej i lżej, z kreską odrobinę drapieżniej.
Ale i tak się sobie nie podobałam w nim, same oceńcie czy do mnie pasuje:

Bez podkreślonej dolnej linii rzęs:


 Z czernią wzdłuż dolnej linii rzęs:


W makijazu wykorzystałam matową biel z Inglota, perłę z Maybelline, eyeliner w zelu w kolorze Electric Blue z Technic i na to cień chabrowy z MUG.



I co myślicie? 
Pozdrowionka!

                                                       maya