Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2013

Sleek Darks & Technic

Hej Wszystkim!

Przed weekendem wrzucilam Wam mejkap na fb, niestety z braku czasu i wyjazdu nie zdążyłam przygotować kroków, dlatego teraz się za nie zabrałam :)
Chyba nie do końca trafiłam w Wasze gusta, no ale skoro przygotowałam już te kroki to je zapodam :P


W makijażu wykorzystałam paletę Sleek Darks i kolorową Technic:


 Tutorial!


1. Powiekę ruchomą pomijając kacik wew pokrywam brązem nr10, jego gorną granicę rozcieram zielenią nr 12 (Sleek Darks)
1. Stick the tape in ur outer corner. Then apply brown eyeshadow on the upper eylid 
and green shadow in the crease. Blend inwards.


 2. W kąciku wew aplikuję elektryzujący fiolet z palety Technic nr 12.
2. Use electric purple in ur inner corner and blend.


 3. Dolną linię rzęs podkreślam tym samym brązem i zielenią.
3. Use the same shadows along the lower lash line.


 4. Rysujemy kreskę czarnym linerem wzdłuż górnej linii rzęs, a następnie linii wodnej.
4. Apply black eyeliner along the upper lash line and on ur water line.


 5. Tuszujemy rzęsy i gotowe!
5.  False lashes or mascara and You're done!


I zdjęcia całości:
And the whole face!


 I z zestawieniem czarno-bialym, które bardzo mi się spodobało :)


To moje zaległośći już nadrobione :) 
Pozdrawiam Was serdecznie i do nast!

                                                                                                                                  maya