Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Sleek Darks - Green Smokey!

Cześć dziewczyny!

Wczoraj mnie wzięło bardzo spontanicznie na mejkap.
Od dawna chodzi za mną butelkowa zieleń z Darks'ów więc postanowiłam w końcu zmalować ten mejkap.
Ponieważ chciałam żeby kolor byl w centrum uwagi postawilam na klasyczne smokey z zielenią w roli głównej :)
Osobiście, już wiecie że uwielbiam zielenie bo bardzo dobrze się w nich czuję, super podbijają mi kolor tęczówki, na dodatek bardzo lubię mejkap w stylu smokey :)


W makijażu  wykorzystałam jedynie paletkę Sleek Darks jak już wspomniałam:


Zatem przechodzę do kroków:



1.Powiekę ruchomą pokrywam białą kredką, stanowiącą bazę wzmacniającą cień.
1. Use white pencil as a base.


 2. Następnie nakładam zielony, butelkowy cień nr 12, zacierając jego granice cielistym odcieniem nr 5
2. Apply green eyeshadow on the entire upper eylid up until the crease.


3. W zew kąciku dokładam czerni nr 4, dla uzyskania efektu smokey.
3. Use black shadow in ur outer corner and blend.


 4. Rysujemy kreskę wzdłuż górnej linii rzęs, a następnie rozcieramy jej zew kącik.
4. Apply black eyeliner along the upper lash line. 
Then smudge ur outer corner to get the smokey eye effect.


 5. Dolną linię rzęs podkreślamy tą samą zielenią.
5. Use the same green shadow along the lower lash line.


 6. Wew kącik podkreślamy czernią i łączymy ją z zielenią poniżej dolnej linii rzęs.
6. Apply black eyeshadow in ur inner corner. 
Then blend with green shadow along the lower lash line.


7. Linię wodną dowolnie malujemy na czarno. Ja to robię eyelinerem.
7. Apply black eyeliner along the water line.


 8. Tuszujemy rzęsy, opcjonalnie doklejamy sztuczne.
8. Glue false lashes or apply mascara.


 I gotowe!
And You are done!



I całość:
And the whole face:




Twarz:
1. Podkład Nyx HD
2. Puder matujący Ben Nye - neutral set
3. Róż - Honolulu W7
4. Pomadka Wibo Elixir 05
5. Baza pod cienie Joko.
 To tyle z mojej strony :) Piszcie jak Wam się podoba?
Poproszę Was jeszcze o serducha na moje nowe mejkapy TUTAJ
Z góry dziękuję i gorąco Was pozdrawiam!

                                                                                                              maya