Obserwatorzy

piątek, 30 sierpnia 2013

Purple&Blue = Technic

Witajcie Moi Drodzy!

Wczoraj zmalowalam mejkap, niestety byl na spontanie więc bez kroków i na dodatek wyszedł 
w rzeczywistości jak chciałam, niestety mój aparat wyjątkowo mnie zawiódł :(
Zwalam winę na zbyt nasloneczniony pokój, w którym slonce wręcz raziło mi oczy no i aparat nie był w stanie odróżnić fioletu od niebieskości :(((
Ostrość świetna wychodziła, jak to przy słoneczku, niestety kolory zlały się w jedność i nie wyszło tak jak chciałam i miałam w rzeczywistości na oczach :(
No ale cóż!
Zmalowałam to pokazuję :)


A teraz w wolniejszym tempie :)

W makijażu wykorzystałam paletkę Techic, tę kolorową oczywiście :)
No uwielbiam ją i nie potrafię się bez niej obejść!


I kroki w skrócie to:

1. Użyj białej kredki jako bazy
2. W wew kąciku nałóż niebieski cień (przepiękna laguna nr 6)
3. W zew kąciku nałóż atramentowy odcień fioletu nr 12
4. Granice obu cieni zatrzyj granatem nr 11
5. Dodatkowo zew kącik przyciemnij czernią.
6. Dolną linię rzęs podkreśl tymi samymi kolorami w kolejności od wew kącika fiolet, na srodek niebieski i zew kącik ponownie odrobiną czerni.
7. Narysuj czarną kreskę powyżej gornej linii rzęs i linię wodną również zaznacz czernią.
8. Doklej rzęsy i wytuszuj swoje.
Gotowe!!!



 I cała twarz:






Powiem Wam, że mejkap osobiście mi się spodobał, ubolewam, że za kiepsko widać to na zdjęciu, ale przymierzam się do zakupu lampy pierścieniowej więc mam nadzieję, że niebawem będzie lepiej :)

Tych co nie zdążyli zaglosować na moje mejkapy, proszę o kliknięcie w serducha TUTAJ
Dziękuję ślicznie i do usłyszonka niebawem :*

                                                                                                                               maya