Obserwatorzy

wtorek, 20 sierpnia 2013

Green - Inglot&Technic&MUG

Witajcie!

Wczoraj zmalowalam mejkap z zielenią w roli głównej.


Jakoś wzięło mnie tak na zielenie, że kolejny też planuję w tym kolorze :)
Makijaz lżejszy w porównaniu do moich ostatnich więc bardziej wyjściowy, że tak się wyrażę :P
Trochę pobiegałam po paletkach, ale głównie skupiłam się na Inglocie i Technic'u, poza nimi wykorzystałam też MUG i małą paletkę Flormar, którą ostatnio nabyłam :) 


Tradycyjnie kroki w szybkim skrócie:


I zaczynamy opis:

1. Całą powiekę ruchomą pokrywam zielenią, mieszając odcienie z paletki Technic i z Inglota.
1. Apply green eye shadow on the entire upper eylid up until the crease.



 2. W załamaniu rozcieram zgaszony odcień pomaranczy również z palety Technic, łącze oba kolory, a granice rozcieram Peach z MUG.
2. Use orange eyeshadow in the crease and blend.


 3. Kącik zew podkreślam czernią z Inglota
3. Apply black shadow in ur outer corner and blend inwards.


 4. Dolną linię rzęs podkreślam zielenią, w kąciku zew czernią, a wew kącik 2 odcieniami złota z paletki Flormar.
4. Use the same shadows along the lower lash line. 
Then apply bright shadow in ur inner corner.


 5. Rysuję kreskę powyżej górnej linii rzęs.
5. Apply black eyeliner along the upper lash line.


 6. Następnie przy pomocy pędzla-gumki rozdymiam zew część kreski.
6. Smudge ur outer corner to get the smokey eye effect.


7. Doklejamy rzęsy/tuszujemy swoje.
7. Glue false lashes or apply 2 coats of black mascara and You're done :)


 I gotowe!


 And the whole face:



Twarz:
1. Podkład mineralny Revlon 06
2. Puder matujący Ben Nye - neutral set
3. Róż - Flormar Terracota
4. Pomadka Wibo Elixir 05 - moja pierwsza pomadka tej marki! zawsze mijałam tę gablotę w Rossmanie sądząc, że jakiś badziew! Jak się rozczarowałam kiedy kupiłam pomadkę i błyszczyk! 
Na dodatek ta cena! Super!
5. Baza pod cienie Joko.
6. Obróbka zdjęć Corel i Photoscape.

 Ja uwielbiam zielenie, bo świetnie kontrastują z moją tęczówką, a Wy?
 Co myślicie? Piszcie!

Buzia!

                                                                                                       maya