Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

White & Green - Inglot shadows

Cześć Wszystkim!

Dziś makijaż zielony :) 
Kupiłam ostatnio w Inglocie śliczny odcień zieleni, takiej świeżo skoszonej trawki :)
Tak wiec postanowiłam go wykorzystać w bardzo prostym, codziennym makijazu.
Bardzo podoba mi się zestawienie zieleni z bielą, kiedyś już robiłam takowe zestawienie, dlatego postanowiłam to powtórzyć w troszkę innym stylu.


Step by Step:

1. Powiekę ruchomą pokrywamy bialym, matowym cieniem.
1. Apply white, matt eyeshadow on the upper eylid.


 2. W zew kąciku przylepiamy taśmę klejącą (ja używam papierowej), a następnie w wew i zew kąciku rozcieramy delikatnie zieleń, aż po załamanie powieki.
2. Stick the tape in ur outer corner. 
Then apply green eyeshadow in the inner&outer corner and blend up until the crease.


 3. Rysujemy kreseczkę wyciągając ją daleko na zewnątrz.
3. Use black eyeliner along the upper lash line.


 4. Dolną powiekę od wew kącika podkreślamy bielą, na zew zielenią, a linię wodną na czarno.
4. Use the same shadows along the lower lash line. Then apply black eyeliner on the water line.


 5. Lepimy rzęski, malujemy brewki :D
5. Glue false lashes and mascara and You're done!


 I gotowe!!!


Taki szybciutki, prosty mejkap. Osobiście uwielbiam zielenie i bardzo dobrze się w nich czuję. 
Makijaż świetnie podkreśli również brązową tęczówkę oka :) 
Kochane tradycyjnie poproszę Was, które nie klikaly jeszcze :) o serduszka na moje mazidła KLIK 
Z góry dziękuję :*

Do następnego!

                                                                                                                    maya