Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Technic again :)

Hej Wszystkim!

Wczoraj poszalałam trochę więc dziś dużo zdjęć :P
Zaczęło się zupełnie niepozornie, miało być tylko oczko, ale jakoś tak szybko mi poszło, że pomyślałam, że zmaluję całą twarz. Później w trakcie malowania nie chciało mi się włosów układać więc tradycyjnie założyłam chustę. Tak powstała pierwsza sesja zdjęć, w trakcie której przypomniało mi się, że posiadam gdzieś wachlarz o zbliżonym kolorze więc zaszalałam już na całego :D

Makijaż oka prezentuje się następująco, a poniżej kroki do jego wykonania :)


Zapraszam!

W makijazu wykorzystałam turkusowy brokat i kolorową paletkę Technic:

Zbliżone kolory posiada również Sleek Acid dla posiadaczy tej paletki:


Ponieważ będzie to zabawa brokatem, zalecam oprószenie miejsca pod okiem pudrem transparentnym, żeby później łatwiej było strzepać brokat, który nam opadnie pod okiem.

Tutorial:

1. Na całej powiece aż po załamanie rozcieram atramentowy odcień nr 11, 
granice rozcieram fioletem nr 12
1. Apply electric blue eyeshadow on the entire upper eylid and purple shadow in the crease.


 2. Na części ruchomej aplikuję niebieski brokat.
2. Apply blue glitter on the upper eylid.


 3. Rysujemy kreskę.
3. Use black eyeliner along the upper lash line.


4. Poniżej dolnej linii rzęs rozcieramy te same odcienie, a linię wodną malujemy na czarno.
 4. Use the same shadows along the lower lash line. 
Then apply black eyeliner on the water line

5. Malujemy rzęsy/ doklejamy i gotowe!
5. Mascara/ false lashes and You're done!


I w skrócie zapożyczonym od JuliaMakeUpGirl, który bardzo mi się spodobał :)


 

A tutaj moje orientalne szaleństwo :D

Ponieważ zdjęć wyszło dość sporo, wrzucam je w 2 kolaże:


 I wersja normalna :P


Podkład -Flormar Perfect Coverage
Puder matujący - Ben Nye Neutral Set
Bronzer - Terracota Flormar
Brwi - Kobo grafit
Tusz do rzęs i rzęsy - Flormar 3w1 tusz i Technic rzęsy KLIK
Pomadka - Maybelline Luminous Beige 742

To tyle kochani z mojej strony, mam nadzieję że mejkap przypadnie Wam do gustu,
 tak więc zapraszam do komentowania!
I jeszcze poproszę Was o serducha bo dorzuciłam nowe mejkapy TUTAJ

Dziękuję i pozdrawiam Was gorąco :*

                                                                                                           maya