Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

TAG - Kolory Tęczy!

Hej Wszystkim!

Dziś przychodzę do Was "otagowana" :D 
Jeszcze jeden tag mnie czeka o torbie, ale jakoś wziąć się za niego nie mogę :/ 
Ten mi się wydał szybki i sympatyczny więc postanowiłam od razu się za niego zabrać :)
Po krótce! Otagowała mnie JuliaMakeUpGirl , a tag dotyczy kolorów tęczy
ŻÓŁTY, POMARAŃCZOWY, RÓŻOWY, CZERWONY, ZIELONY i NIEBIESKI  
Należy dopasować kosmetyki, które lubimy i pokrótce je opisać.

No to startujemy!

ŻÓŁTY! 

  
Makeup Geek eyeliner żelowy w kolorze żółtego złota - od niedawna jeden z moich ulubionych, lubię nim podkreślać kącik wew i linię wodną, stosuję też go jako bazę pod rozświetlający cień 
w kąciku.

Pomarańczowy! 

 
Jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic, ten jest o zapachu brazylijskiego mango <3 
w soczystym odcieniu pomarańczy :)


Różowy!




 


Pyłek rozświetlający, dziś nawet nim zmalowałam mejkap, ma przepiękny połyskujący odcień, niestety nawet mój boski aparat nie jest w stanie oddać tego koloru, nad czym bardzo ubolewam :/



  
                                                                Czerwony!



Moja najulubieńsza kosmetyczka, stara jak świat, ale w ogóle się nie niszczy, chyba z Avon'u jest?
Noszę ją w torbie, z najpotrzebniejszymi akcesoriami.

Zielony!


Moja paleta wkładów do cieni, prawie cała MUG :) i kolory zieleni, które uwielbiam i mam wrażenie, że zbyt często pokazuję :P wyżej błekity, które również kocham <3

Niebieski!



Od lat jestem wierna tej nucie! 
Perfum Angel od Thierry Mugler, wersja lżejsza toaletowa, ostatni wypust, ale lubię w zasadzie wszystkie wersje toaletowych. 
Perfumowaną miałam kilka razy, jednak jest zbyt ciężka dla mojego nosa :P 

To byłoby w zasadzie tyle na dzisiaj :)
Mam nadzieję, że post się spodobał, teraz pora na kolejne otagowanie 5 osób!

A więc taguję:


Do dzieła Moje Drogie :D

Pozdro z deszczowego i pochmurnego,
 okropnie psującego moje mejkapy - swoją aurą Olsztyna :( :( :(

 ps. ale od jutra upał :D PODOBNO...

                                                                                                                                 maya