Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Sleek Sunset

Hej Hej!

Tradycyjnie raz w tygodniu staram się zmalować całą siebie.
Tak więc dzisiejszy makijaż do prezentacji całej twarzy :)
Cóż mogę o nim powiedzieć? Jest inny niż dotychczasowe, może źle powiedziałam! 
Stylizacja inna :)
Szyk i elegancja?? Nasuwa mi się do głowy, kiedy patrzę po raz milionowy na te foty :)
Część z Was już wie, że kilka dni temu stuknął mi kolejny roczek :(
Tak więc makijaż, chyba najcelniej powiem! Adekwatny do wieku :D

Ponieważ ostatnio znowu mam fazę brokatową, postanowiłam coś wykorzystać :)
Użyłam brokatu w kolorze koralowym ze złotymi drobinkami i dodatkowo
 wsparłam się paletką Sleek Sunset.


Tutorial:

1.Na powiece ruchomej i w załamaniu rozprowadzam złoty cień nr 10
1. Apply gold eyeshadow on the upper eylid up until the crease


 2. W kąciku zew rozcieram rozcieram czerń, kierując się poprzez zalamanie do kącika wew.
2. Apply black eyeshadow in the outer corner and crease and blend inwards.


 3. Na naniesione wcześniej złoto nakładam brokat, przy uzyciu duraline.
3. Apply glitter on the upper eylid.


 4. I tu nie lada wyzwanie! namalować kreskę na brokacie! oj uwierzcie, że nawet przy mojej wprawie nie było prosto!
4. Use black eyeliner along the upper lash line.


 5. Linię wodną malujemy na czarno, a dolną powiekę podkreślamy bordo nr 2 i tym samym zlotem. Kolory mieszamy ze sobą.
5. Apply burgundy&gold eyeshadow on the lower eylid. Then use black pencil along the water line.


 6. Rzęsy + mascara + brwi = GOTOWE!!! :)
6. Glue false lashes + mascara + eyebrows = Done!!!


And the whole face / I cała mordka :)





Podkład - Flormar Soft Beige
Puder matujący - Ben Nye Neutral Set
Bronzer - Terracota Flormar
Brwi - Kobo grafit
Tusz do rzęs i rzęsy - Flormar 3w1 tusz i Technic rzęsy KLIK
Pomadka - Nyx - Haute Coutour 586A

Tak więc prezentuje się moja elegancka wersja makijażu, może koktajlowa, weselna?
 Jak kto woli :)
Ja tymczasem pozdrawiam Was gorąco i zachęcam do oddania serduszek na moje mazidła TUTAJ 

Dziękuję :*

                                                                                                                              maya