Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

MUG - Peach & Moondust

Cześć Dziewczyny!

Wczoraj zmalowałam Wam mejkap bardzo naturalny, niestety nie bylam w stanie go przygotować wczoraj, bo zdjęcia ze stepów wyszły takie sobie i musiałam nad nimi popracować trochę. 
Kiedy je przygotowywałam zrobiło się pochmurno za oknem, dopiero gdy się cała umalowałam wyszło słońce i zdjęcia jakościowo wychodziły znacznie lepiej. No i przynajmniej to ostatnie oko liznęło trochę dobrego światła :)
Ale dziś już u mnie słoneczko pięknie świeci od rana i mejkap, który dziś zrobiłam, a wrzucę Wam jutro, jakościowo wyszedł zadowalająco :)
Oby pogoda już taka pozostała, z przynajmniej słońce :)

No to bez owijania już przechodzę do makijażu :)
Tradycyjnie szaleję nadal z MUG co Was pewnie nie dziwi :D


1. Jako bazy użyłam białej, grubej kredki.
1. Use white pencil as a base.


 2. Na całą powiekę aż po załamanie aplikujemy delikatny odcień brzoskwini Smoothie Peach.
2. Apply orange eyeshadow on the entire upper eylid ap until the crease.


 3. W kąciki zew nakładam odcień brązu Moondust i rozcieram go w załamaniu, kącik wew podkreślam białym cieniem.
3. Apply brown eyeshadow in the outer corner and crease and blend. 
Use bright shadow in ur inner corner.


 4. Dolną powiekę podkreślam tym samym brązem, a od kacika wew dodatkowo ciemniejszy odcień brzoskwini Creme Brulee, który dodatkowo aplikuję na linię wodną.
4. Use the same shadows along the lower lash line. 
Then apply Creme Brulee eyeshadow along the water line.


 5. Brązowym linerem malujemy kreskę wzdłuż linii rzęs.
5. Apply brown eyeliner along the upper lash line.


6. Doklejamy rzęsy, tuszujemy swoje i gotowe!
6. Glue false lashes + mascara and You are done!


Makijaż bardzi szybki więc nawet wysiliłam się o całą twarz :D
And the whole face :)



I jeszcze w innym świetle:

Podkład - Nyx HD Soft Beige
Puder matujący - Ben Nye Neutral Set
Bronzer - Terracota Flormar
Brwi - Kobo grafit
Tusz do rzęs i rzęsy - Flormar 3w1 tusz i Technic rzęsy KLIK
Pomadka :) -  Yves Rocher nr 31 Rouge Grenadne

To tyle Kochani z mojej strony :)
Ja zaraz zabieram się za kolejny post z makijażem, a Wam życzę spokojnego wieczoru :*

Ach! i poproszę jeszcze o serducha bo nowe mejkapy wrzuciłam :) dziekuję :* Makeup Geek

                                                            maya