Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

MUG & Inglot

Cześć Dziewczyny!

Wczoraj coś mnie wzięło na szybki i codzienny mejkap. Po wariacji kolorami nie raz nachodzi mnie taki moment, że mam ochotę wykonać coś bardzo neutralnego. Tak więc wyszedł mi taki oto mejkap :)
Wykonałam go przy pomocy cieni Makeup Geek i Inglot:


Zatem przechodzę do kroków:

1. Na całą powiekę ruchomą aplikuję biały cień, a w załamaniu odcień delikatnej brzoskwini.
1. Apply white eyeshadow on the upper eylid. Then peach shadow in the crease and blend.


 2. W wew i zew kąciku mieszam 2 odcienie z Inglota, są to takie szaro-bure cienie do brwi nr 564 i drugiego niestety nie zidentyfikuję bo mam zdartą naklejkę.
2. Use brown and grey shadows in ur inner and outer corner and blend.


 3. Brązowym linerem rysuję kreskę.
3. Apply brown eyeliner along the upper lash line.


 4. Poniżej brązowej kreślę czarną dla wzmocnienia efektu i nadania kontrastu.
4. Use black eyeliner below the brown line.


 5.  Dolnę powiekę podkreślamy tymi samymi szaro-burymi odcieniami, możemy dodać odrobinę czerni od zewnątrz. Linię wodną malujemy na biało.
5. Use the same shadows along the lower lash line. 
Then apply white pencil along the water line.


 6. Tuszyjemy / doklejamy rzęsy.
6. False lashes or mascara and You're done!


 I gotowe :)


Tym razem samo oczko :)
Co myślicie? Piszcie w komentarzach, chetnie poznam Waszą opinię :)

p.s./ tradycyjnie poproszę jeszcze o serducha na moje mejkapy TUTAJ kto nie zdążył oddać głosika :)
Dzięki śliczne!

Pozdrawiam!
                                                                                                                     maya