Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Sleek Respect & Technic - Purple :)

Hej Wszystkim!

Weekend dobiega końca, mam nadzieję, że miło Wszyscy go spędziliście :)
Ja właśnie wróciłam ze spaceru z synem :) Wielka frajda biegania w kaloszkach po kałużach bo i deszcz w końcu doszedł do mnie :D
Dziś zmalowałam Wam mejkap z fioletem w roli głównej, tak więc przechodzę do rzeczy!
Moja faza Technic'owa wciąż trwa, tym razem padło na intensywny fiolet :)

oraz Sleek Respect:


Jako bazy uzyłam białej kredki wzmacniającej intensywność koloru, wybaczcie brwi, 
po prostu zaczęłam się malować i zapomniałam, że ich nie przygotowałam :P 
ale przynajmniej możecie zobaczyć moje brwi "soute" :D

Step by Step:

1. Na środek powieki nakładam fiolet z paletki Technic nr 12
1. Apply purple eyeshadow on the center upper eylid


 2. w wew i zew kąciku rozcieram czarny cień (Sleek nr 7) i wyciągam go w załamanie
2. Apply black eyeshadow in the inner and outer corner. Then blend inwards in the crease.


 3. Środek dolnej powieki podkreślam tym samym fioletem.
3. Use the same purple shadow along ur lower lash line


4. Kąciki dolnej powieki zaznaczam czernią i mieszam z fioletem.
 4. Apply black shadow in the inner and outer corner on the lower eylid


 5. Rysuję kreskę wzdłuż górnej linii rzęs i na linii wodnej. Następnie rozświetlam kącik wew bielą
 (Sleek nr1 ) i na to kładę jeszcze pyłek rozświetlający.
 5. Apply black eyeliner along the upper lash line and on ur water line. 
Then use bright eyeshadow in the inner corner.


 6. Doklejam sztuczne rzesy i tuszuję swoje. No i robię brwi!!!! :D
6. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara and You are done!


I gotowe oczko :)


I jeszcze mix ujęć:


Buziaki!

                                                         maya