Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

MUG & Sleek

Hej Wszystkim!

Tak, tak ostatnio zwyzywałam jednego ze swoich Sleek'ów i przyszła "koza do woza" :D
Efekt może nie jest zdumiewający, bo ta bazarkowa pigmentacja! no! ale nie chciałam znowu sięgać po Technic'a żeby się nie powtarzać w kolorach, tak więc uzyłam Sleek The Original -pomyliłam go ze Storm'em w koralowym makijażu :P

Paletka prezentuje się następująco:


Żeby nie było zbyt nudno nie obyło się również bez MakeUpGeek :)


No to zaczynamy :)

1. Powiekę ruchomą pokrywam fioletem, zaś załamanie zielenią - oba kolory starannie łączymy
1. Apply purple eyeshadow on the upper eylid, then green shadow in the crease and blend


 2. Rysujemy kreskę daleko wyciągniętą wzdłuż górnej linii rzęs
2. Apply black eyeliner along the upper lash line


 3. Kącik wew podkreślam srebrnym linerem z MUG Cottontail, a następnie pokrywam go Shimma Shimma. Linię wodną maluję na czarno, a na dolną powiekę aplikuję matowe Mango Tango i połyskujące Razzleberry.
3. Use bright shadow in the inner corner. Apply black eyeliner on ur water line, then use orange and red shadows along the lower lash line.


 4. Tuszujemy rzęsy / doklejamy sztuczne
4. Glue false lashes + mascara and You're done!


I gotowe!

A tak na całości twarzy:
And the whole face:

No :) To tyle z mojej strony! 
Dziś krótko i treściwie :D

Do następnego!
   
                                                                                                                      maya