Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

MUG - Fuji&Sensuous

Cześć Wszystkim!

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale zamierzam się poprawić :D
Dlatego też dziś postanowiłam przygotować Wam jakieś stepy do mejkapu. Ostatnio szaleje z MUG tak więc nie zdziwi Was fakt, że znowu posłużyłam się tymi cieniami :) Ale dzisiejszy mejkap kosztował mnie tyle nerwów, że nigdy się tak nie nawkurzałam, no moze nie mejkap, a robienie zdjęć! 
Wyleje Wam swoje żale bo wciąż przeżywam swoją głupotę!
Wszystko zaczęło się od zdjęć do stepów po wypstrykaniu ok 10 zdjęć okazało się, że mam pełną kartę pamięci telefonu, no i faktycznie, bo zew karta pamięci siedziała w kompie!
 Tak więc włożyłam ją do aparatu już zniesmaczona, że będę musiała wygrzebać kabel do kompa od aparatu, który pozostał w pudełku po nim, włożonym wysoko gdzieś w szafie :/
 ale huk z tym, robiłam dalej te foty! 
Trochę się zdziwiłam, że zdjęcia dziwne mi wychodzą, jakieś ciemne, tak więc zwiększyłam ISO na maxa, było lepiej, resztę zwaliłam na pochmurną i deszczową pogodę za oknem :/ 
Kiedy w końcu zrobiłam wszystkie foty, te z pamięci zew zgralam do kompa i poszłam zmyć oko. Wróciłam po chwili i chciałam spakować aparat z powrotem do pokrowca i co ja widzę?!!! 
Boszeee moja :inteligencja" nie zna granic! Miałam wyłączoną lampę od aparatu! Tak więc cała sesja odbyła się bez lampy, a ja zdziwiona bylam, że zdjęcia dziwne! 
Całe szczęście, że foty robiłam przy oknie i jako tako to wyszło, stwierdziłam że mój aparat poradził sobie nawet w pochmurny dzień bez lampy :D 
Tak więc sformatowałam zawalaną kartę i odłożyłam aparat. Zasiadłam do stepów no i przypomniało mi się, że przecież część zdjęć pozostało w pamięci aparatu! Poszłam szukać tego kabla, kiedy po 10 min go wygrzebałam i podłączyłam na nowo aparat do kompa, okazało się, że brak w nim zdjęć! Masakra! Przecież na domiar tego wszystkiego zrobiłam jeszcze format!!! Byłam wściekła!!! 
Wiem, że się rozpisałam, ale wciąż użalam się nad swoją tępotą!
Tak więc stepy bez, na szczęście 2 pierwszych kroków! Reszta poniżej :)

Zapraszam!

Kroki, którem pominęłam w fotkach to nałożenie białej kredki jako bazy pod cień oraz roztarcie 
fioletu ( Sensuous MUG) w załamaniu.

1.Kolejnym krokiem jest położenie limonkowej zieleni ( Fuji) na całej powiece ruchomej i zmieszanie obu kolorów ze sobą. Poniżej dolnej linii rzęs mam również nałożoną białą kredkę.
1. Apply green eyeshadow on the upper eylid, then purple shadow in the crease


 2. Na górnej powiece rysuję kreskę brązowym linerem, a dolną linię rzęs podkreślam niebieskim cieniem Neptune
2. Apply brown eyeliner along the upper lash line and blue eyeshadow on the lower eylid


 3. Kącik wew podkreślam srebrnym eyelinerem Cottontail i dodatkowo cieniem Shimma Shimma
3. Apply silver eyeliner and a little bit bright shadow in the inner corner


 4. Linię wodną pokrywam również brązowym linerem
4. Use again brown eyeliner along the water line


 5. Przyklejam rzęsy i tuszuję swoje
5. Glue false eyelashes + macara and You are done!


 Gotowe!


I tak się prezentuje moje oko w świetle bez lampy :D 
Przyznajcie, że nie jest tak źle???

Buziaki! 

                                                                                                                          maya