Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sleek The Original - CORAL

Hej Kochane!

Na chwilę odpoczęłam od moich intensywnych technic'owych odcieni <3 i postanowiłam zmalować coś letniego :) 
Bardzo lubię zestawienie koralowych odcieni ze złotem, a ponieważ nie wrzucałam Wam nic w tym stylu, postanowiłam wykonać taki mejkap :)
W makijaży wykorzystałam opalizujący odcień złota z paletki Sleek The Original (o zgrozo chyba moja najbardziej nietrafiona paletka :/) oraz śliczny koralowy cień z ulubionej Respect :)

Ponadto na twarzy mam:
1. Podkład NYX HD
2. Puden matujący Sally Hansen
3. Bronzer - Terractota Flormar
4. Błyszczyk koralowy Yves Rocher
5. Baza pod cienie Joko i Sleek Primer w odcieniu jasnego złota
6. Tusz do rzęs 3w1 Flormar
7. Rzęsy Technic Natural
8. Zielony cień Lenka Kosmetik

No to przechodzimy do kroków:

STEP by STEP:

1.Na nałożoną uprzednio bazę rozprowadzam odcień złota w kąciku i na całości powieki ruchomej
1. Appy gold eye shadow on the entire upper eylid up until the crease


 2. W kąciku zew aplikuję koralowy cień i rozcieram go w załamaniu powieki
2.  Apply coral eye shadow in ur outer corner and crease ,then blend inwards


 3. Rysuję kreskę na gornej powiece czarnym eyelinerem, a dolną powiekę podkreślam zielenią
3. Apply black eyeliner along the upper lash line and green shadow on the lower eylid


 4. Linię wodną maluję czarnym linerem
4. Use again black eyeliner along the water line


 5.  Doklejamy rzęsy/ tuszujemy swoje i uzupełniamy brwi :P
5. Use false eyelashes or mascara and You are done!

 I gotowe!


And the whole face:




 Jak Wam się podoba takie zestawienie? Piszcie!

I jeszcze bardzo proszę o serduszka jeżeli moje makijaże przypadły Wam do gustu :)
 Wystarczy kliknąć w serducho TUTAJ
Dziękuję!

Please vote for my looks, just click the heart HERE :) Thank You so much!


Pozdrawiam gorąco :*
                                                                                                       
                                                                                                                  maya