Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

Sleek Darks - Wedding Make-up

Witajcie Moi Mili :)

Czy mamy wśród obserwatorek przyszłe Panny Młode??? :)
Kochane!
 Dziś przygotowałam Wam makijaż ślubny :)
Wesela ruszają pełną parą zwykle od czerwca więc postanowiłam coś zmalować.
 Myślę, że nie będzie to ostatni make-up ślubny, bo mam w zamiarze zrobić kilka wersji kolorystycznych, dlatego!!! 
Piszcie mi w komentarzach jakie są Wasze wizje takiego makijażu? Jakieś pomysły, sugestie, chętnie poznam Wasze propozycje :)

Wiele z Was już wie, że ja swój Wielki Dzień mam za sobą :) 
Ale super się bawiłam przy tworzeniu tego mejkapu :D 
Jakbym na nowo to przeżywała, a przy zdjęciach miałam ubaw z welonem! 
W ogóle nie potrafiłam go przypiąć!!! Głową ruszać nie mogłam więc głownie jedną pozycję przybierałam :D
Makijaż prosty, ale bardzo w mojej wizji ślubnej :)
Sama malowałam się do swojego ślubu, co prawda nie interesowałam się wtedy wizażem i wyszło co wyszło, ale nie żałuję, że nie oddałam się w ręce profesjonalnej wizażystki, mimo że teraz pewnie inaczej bym się umalowała :)
Tak więc przeżyłam swoje przygotowanie ślubne raz jeszcze i pragnę Wam przedstawić efekty :)

W makijażu wykorzystałam opalizujący pigment i paletkę Sleek Darks:


No to zaczynamy:

Makijaż bardzo prosty i szybki, mi zajęło pomalowanie obu oczu pol godz :)

1.Jako bazy użyłam białej kredki, a nastepnie ruchomą powiekę pokryłam opalizującym pigmenten nr 3
1. Use white pencil as a base. Then apply bright eyeshadow on the entire upper eyelid up until the crease.


 2. Kącik zew podkreśliłam zmieszanymi kolorami: brązem i granatem i taki kolor mi wyszedł :) 
i roztarłam oba kolory w załamaniu, starannie łącząc go z pierwszym cieniem.
2. Mix brown and navy blue eyeshadow in the outer corner and crease, then blend inwards.


 3. Dolną powiekę podkreślam brązem i muskam delikatnie opalizującym pyłkiem.
3. Apply brown & bright eyeshadow along the lower lash line.


 4. Linię wodną maluję na czarno, doklejam rzęsy i tuszuję swoje :)
4. Apply black eyeliner along the water line. Then glue false eyelashes (or apply 2 coats of black mascara) and You're done!


I gotowe!!!

A tutaj całość :D





A tutaj na zakończenie pochwalę Wam się jeszcze swoimi fotkami ślubnymi :)
Tak mnie wzięło na wspominki, że się nie powstrzymałam :D



Mam nadzieję, że którejś z Was makijaż przypadnie do gustu i może stanie się inspiracją? :)

Pozdrawiam serdecznie :)

                                                                                 maya