Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Respect - Pink!

Witajcie Moje Drogie!

Mam nadzieję, że wypoczęłyście po długim weekendzie bo czas znowu wracać do pracy :)
Ja już nie mogłam się doczekać kiedy znowu zacznę dla Was skrobać bo ostatnio na nic nie miałam czasu :(
Tym razem przygotowałam makijaż ponownie w stylu smokey i w zasadzie bardzo podobny 
 do ostatniego Blue, ale wykorzystałam inną paletkę cieni :)

Sleek Respect! Piękna! Postanowiłam zmalować coś ostrzejszego, a zarazem z kolorem :)

Sleek Respect KLIK:


No to zaczynamy!

Ponieważ są to ponownie tylko 4 kroczki wrzuciłam je w kolaż :)


1. Powiekę ruchomą do załamania pokrywam rózowym cieniem (New Jack Pink)
2. Kącik wew rozświetlam bielą (Gladys White), kącik zew czernią (Roberta Black), kolory łączę ze sobą rozcierając czerń również w załamaniu - granice cieni rozcieram cielistym beżem (Count Basi Beige)
3. Rysuję kreskę czarnym eyelinerem wzdłuż górnej linii rzęs, zaś dolną powiekę podkreślam tą samą czernią zmieszaną z bordo (Vandellas)
4. Linię wodną maluję eyelinerem, tuszuję rzęsy / doklejam sztuczne
Gotowe!!!

1. Apply pink eyeshadow (New Jack Pink) on the entire upper eyelid up until the crease.
2. Apply bright eyeshadow (Gladys White) in the inner corner and black shadow (Roberta Black) in the outer corner and crease. Then blend inwards to get the smokey eye effect.
3. Apply eyeliner along the upper lash line and then apply dark shadows (Roberta Black n Vandellas)  on the lower eyelid.
4. Apply eyeliner along the water line. Then glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara and you are done!


 I całość:
And the whole face:


I mordka tradycyjnie :P



1. Podkład Flormar 101
2. Puder Ben Nye Fair
3. Bronzer i róż do policzków W7 Honolulu i Africa
4. Baza pod cienie JOKO
5. Pomadka N.Y.C Ruby
6. Tusz do rzęs Flormar 3w1
7. Pędzle Hakuro
8. Wypełnienie brwi Kobo grafit

Jak Wam się podoba?
Piszcie!

                                      Buziaki :*
                                                                                                                   maya