Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

Naked2 - Daily makeup

Hej Wszystkim!

Ostatnio jestem tak natchniona, że jak tylko znajdę wolną chwilkę to pędzę do tych swoich malowideł :)
Ponieważ moja miłość do Naked wciąż trwa i co raz mam ochotę na coś lekkiego,
 postanowiłam znowu sięgnąć po paletkę.
 Makijaż bardzo prosty i szybki, lekki i na co dzień w sam raz :)



Step by Step:
Oczy wstępnie są już przygotowane, nałożyłam bazę pod cienie i dodatkowo przypudrowałam powiekę cielistym cieniem Foxy

1. Całą powiekę ruchomą do załamania pokrywam Bootycall
1. Apply "bootycall" eyeshadow on the entire upper eyelid up until the crease.


2. W załamaniu powieki rozcieram cień Busted
2. Apply "busteo" eyeshadow in the crease and blend inwards


3. Rysuję kreskę rozcierając ją w zew. kąciku cieniem Blackout
3. Apply black eyeliner along your upper lash line. Then apply black eyeshadow in your outer corner and blend.


4. Dolną powiekę podkreślam wcześniej użytymi ciemnymi cieniami Busted i Blackout, a linię wodną maluję białą kredką
4. Apply the same dark eyeshadows on your lower eyelid and white pencil along the water line.


5. Tuszuję rzęsy i doklejam połówki Ardell
5. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara and You are done!


I gotowe!


I cała mordka :)



1. Podkład Nyx HD 02
2. Puder matujący Ben Nye Fair
3. Bronzer Flormar - Terracotta 22
4. Pomadka Nyx - Haute Coutour
5. Baza pod cienie Joko
6. Brwi - grafit Kobo

Pozdrawiam cieplutko :*

                                                                                                                  maya