Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2013

Electric Purple - Inglot

Cześć Wszystkim!

Dziś pędzę do Was z zaległym postem i krokami do niego, które niestety opiszę bo z uwagi na to, że pogoda ostatnio nam nie dopisywała, zdjęcia wyszły mi kiepskie do stepów więc ich nie zapodam :/
Makijaż wbrew pozorom bardzo prosty i szybki - takie lubię :D
Ostatnio mam fazę na atramentowy fiolet więc postanowiłam go zaakcentować w tym makijażu.

Tutaj szybciutko zbiór wszystkich kosmetyków jakich uzyłam:


Najpierw przygotowałam twarz i brwi, do tego użyłam podkładu Flormar w odcieniu ciepłego beżu (pędzel flat top Hakuro H50s), zapomniałam dodac zdjęcia cienia do brwi :/ Kobo grafit.
Następnie twarz przypudrowałam Ben Nye w odcieniu Fair, jest to ten pojemnik z sitkiem z małym pędzlem Eco Tools.
Później wykonałam makijaż oczu:
1. Bazy ze Sleeka, w kąciku wew użyłam fioletowej, na resztę powieki beżową.
2. Inglot matte 388 - chabrowy fiolet
3. Inglot 564 - jest to jasny cień do brwi, którego użyłam na powiece ruchomej, daje odcień zimnego beżu
4. Inglot 65 czarny z drobinkami, których nie widać przy aplikacji :P
5. Inglot 330 - cielisty beż
Kreskę namalowałam czarnym eyelinerem Technic.
Rzęsy wytuszowałam tuszem 3w1 Flormar i dokleiłam rzęsy Ardell Demi Wispies.
Twarz wykonturowałam Terracotą Flormar <3 - pędzel skośny Hakuro
Usta podkreśliłam moją ulubioną nudną pomadką z Maybelline.

Tak się przedstawia makijaż:


1. Na środek powieki ruchomej nalozyłam Inglot 564
1. Apply Inglot 564 on the center upper eyelid

2. Kącik zew podkreśliłam czernią po załamanie, a granice cienia roztarłam 330.
2. Use black eyeshadow in the outer corner and crease. Then blend  inwards.

3. Kącik wew podkreślam Inglotem 388, jako bazy dla podbicia koloru użyłam fioletu ze
Sleek Primer Palette 
3. Apply Iinglot 388 in ur inner corner. Before use purple eyeshadow base from Sleek -
 to get more vivid color.

4. Rysuję kreskę wzdłuż górnej linii rzęs i na linii wodnej.
4. Apply black eyeliner along the upper lash line and on ur water line.

5. Dolną powiekę rozcieram tę samą czernią
5. Use the same black shadow along the lower lashline 

6. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne
6. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara and You are done!

I gotowe!

Tak się prezentuje cały makijaż: 
And the whole face:






Mi się bardzo efekt spodobał, a Wy co myślicie?

Pozdrawiam cieplutko :*

                                                          maya