Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Supreme - Blue Smokey

Hej Kochane!

I znowu opóźnienia mnie dopadły :( 
Musicie wybaczyć, że tak późno robię posta, ale przed długim weekendem nie udało mi się dopaść bloga :/
Dopiero dziś wróciłam z wczasowania więc zabieram się do pracy :)
Ostatnio zrobiłam makijaż z błękitem w roli głównej w klasycznym smokey, kolor na oku tak mi się spodobał, że postanowiłam wykonać pełny makijaż i Wam go pokazać. 
Zdradzę jeszcze, że w zanadrzu posiadam jeszcze z różem, który niebawem Wam podrzucę na stronkę :)
A teraz już bez przeciągania przechodzę do rzeczy!

Makijaż wykonany paletą Sleek Supreme KLIK:


Step by step:

Są to tylko 4 kroki więc wrzuciłam je w jeden kolaż bo mam też dodatkowo zdjęcia całej twarzy, a nie chciałam żeby post ciągnął się w nieskończoność :P


1. Powiekę ruchomą pokrywam błekitem nr 7
2. Kącik wew rozświetlam bielą nr 6, a zew czernią nr 3, rozcieram granice cieni łącząc wszystko w całość
3. Rysuję kreską na górnej powiece i linii wodnej, natomiast poniżej dolnej linii rzęs aplikuję tę samą czerń
4. Doklejam rzęsy i tuszuję swoje 
Gotowe!

1. Apply blue eyeshadow one the whole ur upper eyelid (number 7)
2. Apply bright eyeshadow (number 6) in the inner corner and dark shadow (number 3) in ur outer corner and crease then blend inwards to get the smokey eye effect
3. Apply eyeliner along the upper lash line and on ur water line and then apply the same dark shadow on the lower eyelid
4. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara n u r done!




A tutaj całość:
And the whole face:


I mordka :D


1. Podkład Flormar 101
2. Puder Ben Nye Fair
3. Bronzer i róż do policzków W7 Honolulu i Africa
4. Baza pod cienie JOKO
5. Pomadka Maybelline 742
6. Tusz do rzęs Flormar 3w1
7. Pędzle Hakuro

I co myślicie?
Na co dzień zapewne zbyt mocny, ale okazjonalnie... :)

Pozdrawiam Was gorąco!

                                                                                                                            maya