Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Darks & Technic - Blue Lagoon

Hej Moi Drodzy!

Tak jak pisałam w poprzednim poście akcja wariacji Technic'iem się rozpoczęła więc dziś kolejny makijaż, w którym główną rolę odgrywa przecudny błękit <3 !!! 
Skojarzył mi się od razu z lazurowym wybrzeżem i błekitną laguną, dlatego też tak go nazwałam :)

Tradycyjnie Technic i dodatkowo wspomogłam się Darks'ami:





No to zaczynamy!

1. Jako bazy użyłam białej kredki
1. Use the white pencil as a base


2. Zaznaczam obszar do wypełnienia cieniem
2. Select the area to fill the shadow


3. Zaznaczony obszar wypełniam błekitem nr 5 z Technic'a, a kącik wew bielą, 
na którą dodatkowo aplikuje pyłek rozświetlający.
 3. Use blue eyeshadow to fill the selected area. 
Then apply bright shadow in the inner corner.


 4. Kącik zew rozcieram granatem nr 2 ze Sleeka, aż po załamanie
4. Apply navy blue eyeshadow in the outer corner and crease, then blend inwards.


5. Poniżej dolnej linii rzęs aplikuję ten sam granat, a linię wodną maluję bialą kredką
5. Use the same dark shadow along the lower lash line. 
Then apply white pencil on ur water line.


 6. Czarnym eyelinerem maluję kreskę
6. Apply black eyeliner along ur upper lash line

 7. Tuszuję rzęsy/doklejam sztuczne
7. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara and you are done!


Gotowe :)


I jak Wam się podoba???

Pozdrawiam gorąco!

                                                      maya