Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

SUNSET - Sunny :)

Hej kochane!


Pogoda mnie tak nastraja, że nie ogarniam już swoich pomysłów!
Z mrocznych wieczorowych, przechodzę w jakieś letnie, ciepłe klimaty :)
Wczoraj szukając fajnego tła do zdjęć wpadłam na ten obrazek, skojarzył mi się z takim słonecznym safari, gorącą plażą i złocistym piaskiem - no taka bujna ta moja wyobraźnia :D

I tak oto powstał mój słonaczny makijaż, w którym posiłkowalam się Sleek Sunset KLIK :)



No to zaczynamy krok po kroku :)

1. Powiekę ruchomą pokrywam odcieniem piaskowego złota nr 10
1. Apply gold eyeshadow (number 10) on the upper eyelid



2. W zew kąciku rozcieramy odcień pomaranczy (nr 4)
2. Apply orange eyeshadow (number 4) in the outer corner and blend


3. Dla efektu przydymienia, w kąciku zew rozcieramy 2 odcienie ciemnych cieni (nr 1 i 7)
 3. Apply dark shadows (brown & black) in your outer corner (to get the smokey eye effect)
and blend inwards


4. Te same odcienie brązu i czerni rozcieramy wzdłuż dolnej linii rzęs
4. Use the same shadows (brown & black) along the lower lash line


5.Rysujemy kreskę eyelinerem wzdłuż górnej linii rzęs i na linii wodnej
5. Apply black eyeliner along the upper lash line and on your water line


6. Tuszujemy rzęsy/ doklejamy sztuczne
6. Glue eyelashes or apply two coats of black mascara


I gotowe :)
Make-up is ready!!!


I co myślicie? Jak Wam się podoba?
 Bo mi ta kolorystyka bardzo odpowiada :)

Pozdrawiam ze słonecznego Olsztyna!
                                                                                                         maya