Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

DARKS - Smokey Eye

CZEŚĆ!!!

Ależ dziś u mnie pogoda była! Masakra! aż chce się żyć!
Ale pomimo tak słonecznego dnia zdecydowałam się na mroczny makijaż :D
Makijaż zainspirowany pięknym granatem Izy mej :*
Ponieważ Iza zabrania mi ujawniania tego na fp postanowiłam przyznać się na blogu :D
Może tu nie dotrze? :D
Niestety makijaż nie wyszedł do końca tak jakim go widziałam bo musiałam usunąć jeden drobiazg, który nie bardzo jednak pasował :/ szkoda, ale następnym razem bardziej się do tego przyłożę :)

Tak więc wyszło takie Smokey Eye :)
A w roli głównej Sleek Ultra Matts - Darks KLIK


No to zaczynamy!

1. Całą powiekę ruchomą pokrywam granatem nr 2 (jako bazy uzylam primer Sleek),
 od razu nadaję kształt makijażu jaki chcę osiągnąć

1.  apply navy blue eyeshadow (number 2) on the upper eyelid


2.  Rozcieram górne granice cienia nr 5, a następnie całe oko 
okalam czarną kreską włącznie z linią wodną,

2.  blend the navy blue eyeshadow on your upper eyelied
and then apply black eyeliner along the upper lash line and on your water line


3. Cieniem nr 4 przydymiam dolną powiekę

3. apply dark eyeshadow (number 4) along the lower lash line 


4. Rozjaśniam kącik wew nr 6, rozcieram bardziej granice granatu
i tuszuję rzęsy / doklejam sztuczne

4. apply bright eyeshadow (number 6) in your inner corner
and glue eyelashes (or apply two coats of black mascara )


Gotowe!!!
Make-up is ready!!!


Takie myślę klasyczne smokey na wieczór :)
Jak Wam się podoba? 

                                                  Buziaki!
                                                                                                            maja