Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Liebster Award!!!

Hej Kochani!

Dziś bardzo miły dla mnie jest dzień bo otrzymałam az 4 nominacje do Liebstar Award!
Pewnie nie którym z Was malo to coś mówi więc kilka słow wytłumaczenia na początek :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną pracę”, za przyjazny blog.  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Tak więc się to przedstawia :) 
Ja nominacje otrzymałam od:


W tej kolejności będę odpowiadała na pytania :)
No to zaczynamy!

1- odp:

 1.Za jakim produktem "płakałabyś" gdyby przestali go produkować?- nie dawno odkryty puder Ben Nye! jedyny który spełnia moje oczekiwania.
2.Jaki produkt zasługuje na miano "Bubel wszech czasów"?- ziemia egipska Ikos! nie warta wg mnie swojej ceny
3.Skąd pomysł na prowadzenie bloga?- po założeniu fp znajoma zachęciła mnie do bloga, długo się zbierałam, ale teraz nie żałuję!!!
4.Ulubiony blogger/bloggerka??- make-up and other stuff :) zawsze poprawia mi humor jak czytam jej posty :D

5.Bez jakiego produktu na twarzy (oprócz kremu) nie wyszłabyś na ulicę?- bez podkładu

6.Szpilki czy koturny? - szpilki na wyjścia, koturny na co dzień

7.Ulubiony kolor?- chabrowy i rozne odcienie czerwieni

8.Ulubione perfumy?- od lat niezmienne Angel od Thierry Mugler

9.Co jest zawsze w Twojej torebce?- balsam lub błyszczyk do ust

10.Jakim kolorem opisałybyście siebie i dlaczego?-  czerwony - znam swoją wartość i lubię wyrażać swoje zdanie 

11.Co mogę zmienić w moim blogu żeby czytało się go lepiej?- czcionkę! oczy mnie bolą :D

2 - odp.

1. Czy jesteś zakupoholiczką? - hmmm, uwielbiam zakupy, ale chyba potrafię nad nimi zapanować :D
2. Bez jakiej marki cieni nie umiałabyś żyć?- myślę, że przeżyłabym gdyby moje Sleeki mi zabrano, ale na pewno by mi ich brakowało 
3. Czy prowadzenie bloga sprawia Ci przyjemność? - ogromną! 
4. Jaki jest Twój ulubiony zabieg kosmetyczny? - masaż
5. Czy umiałabyś przez miesiąc nie używać żadnych kosmetyków? - NIE!!!
6. Wolisz spodnie czy spódnice? - zdecydowanie spódnice i sukienki
7. Czym lubisz nakładać cienie? - oczywiście pędzlami
8. Twoja ulubiona baza pod cienie? - ArtDeco i od niedawna Joko
9. W czym trzymasz swoje kosmetyki? - są wszędzie! ale staram się ograniczyć do łazienki i jednej półki w komodzie w sypialni :D
10. Jakie jest Twoje ulubione przysłowie? - "technika czyni mistrza" 
11. Czy Twoim zdaniem mój blog jest prowadzony sprawnie? - rozszerzyłabym bardziej posty i recenzje, bo brak mi nie raz szczegółów, ale fajnie że wprowadziłas kroki 

3 - odp. 

1. Czy zawsze pamiętasz o dokładnym demakijażu? - zawsze!

2. Czy zdarza Ci się wychodzić z domu bez makijażu? - nie :D

3. Ulubiona firma kosmetyczna to... - Revlon, Sleek

4. Kosmetyk którego nigdy więcej nie kupię to... - ziemia egipska Ikos

5. Intensywnie podkreślone usta czy oczy? - zdecydowanie oczy

6. Nie wyobrażam sobie makijażu bez... - podkładu 

7. Mój kosmetyk wszech czasów to... - płyn do demakijażu oczu dwufazowy Yves Rocher

8. Każda z nas ma swoich idoli... A kto jest Twoim makijażowym guru?  - oczywiście KatOsu :D a poza tym uwielbiam makijaże Natalii - dla mnie półka KatOsu i Maxi :)

9. Ulubiona maskara? - Maybelline beczki

10. Ulubione perfumy? - Angel od Thierry Mugler

11. Najbardziej lubię w sobie... - włosy :) 

4 - odp.

 Jak długo prowadzisz już bloga?   - wczoraj minęło 2 msc :) 
Czym się jeszcze interesujesz?  - macierzyństwem <3
Jaki masz typ cery?  - mieszana
Gdzie kupujesz kosmetyki?  - najczęściej w drogeriach internetowych  
Jakiego kremu do twarzy używasz?  - lubię zmieniać kremy, uzywam kremów nawilżających obecnie Tołpa
Mocniej podkreślone oko czy usta?  - zdecydowanie oko
Używasz bazy pod cienie?  - tak
Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?  - ani to ani to, tylko i wyłącznie eyeliner w żelu lub kremie
Ulubiona szminka?  - maybelline 742
Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?  - makijaż bez podkładu
Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?  - podkład!!! 

A teraz moje pytania:

1. Skąd czerpiesz inspiracje w swojej pracy?
2. Twój ulubiony podkład do twarzy?
3. Jak długo zajmuje Ci wykonanie makijażu?
4. Dokończ zdanie "w ludziach nie cierpię..."  ?
5. Doceniam u ludzi...?
6.  Na bezludnej wyspie nie obeszłabym się bez ...?
7.  Bronzer czy róż?
8. Ulubiona potrawa?
9. Wymarzone wakacje to...?
10. Ulubiony bloger/blogerka?
11. Ulubiona pora roku? dlaczego? 

 I lista blogów, które nominuję :)
 

Na koniec chciałabym podziękować dziewczynom za nominację! To bardzo miłe :) 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :*