Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

DARKS - Grey & Green

Witajcie Kochani!

Przed weekendem wrzuciłam Wam foto mojego ostatniego makijażu, w weekend dopracowywałam kroki do niego, które chce Wam tu przedstawić :)
Makijaz prosty, ale jakoś ostatnio bardzo mnie do takich ciągnie, kolorystyka zimna i matowa :)

W makijażu wykorzystałam paletkę Sleek Ultra Matts- Darks KLIK:


No to zaczynamy :)

Oko jest przygotowane, podkład, puder, baza i cielisty cien na calości powieki i łuku brwiowym.

1. Rozpoczynamy od przyklejenia taśmy w kąciku zew. następnie nakładam grafitowy cień  (nr 7)
1. Stick the tape in your outer corner of the upper eyelid and then apply grey eyeshadow (number 7)



2. Rozcieramy cień do środka powieki
2. Blend inwards the grey eyeshadow on your upper eyelid


3. W kąciku nakladamy biały matowy cień (nr 6) i od razu łączymy kolory
3. Apply bright eyeshadow (number 6) in your inner corner and blend


4. Dolną powiekę podkreślamy zielenią (nr 1), a linię wodną biała kredką
4. Apply green eyeshadow (number 1) along the lower lash line and white pencil on your water line


5. Rysujemy kreskę wzdłuż górnej linii rzęs
5. Apply black eyeliner along the upper lash line


6. Doklejamy rzęsy / tuszujemy swoje
6. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara


Gotowe!!!
Make-up is done :)


I co myslicie?
Osobiście bardzo lubię takie odcienie szarości i dobrze się w takich czuję, 
a zieloną kreskę dodałam jako akcent, żeby makijaż nie był zbyt nudny :)

Buziaki!
                                                                                                         maja