Obserwatorzy

środa, 3 kwietnia 2013

Gold & Brown

Cześć Wszystkim!

Dziś makijaż wykonany paletą cieni MUA - HEAVEN and EARTH
Okrutnie podoba mi sie ta paletka! Musze Wam powiedzieć, że cienie w rzeczywistości sa mniej połyskujące, niestety mój beznadziejny aparat tak je przedstawia :/
Ale jeszcze góra 2 msc i w końcu będę posiadaczką lustrzanki :D

No to bez przedłużania, bo po wczorajszym poście pewnie macie już dość mojej pisaniny :D
 przechodze do konkretów!

 Gold & Brown 
Bardzo podobny makijaż miałam zrobiony na Święta Wielkanocne :)
 
Tak się przedstawia paletka:

Step by Step:

1. Na środek powieki nakładam stare złoto nr 3

2. Kącik zew przyciemniam brązem nr 12


3.Rozcieram kącik zew jaśniejszym brązem nr 11, od razu łącząc go ze złotem, kącik wew rozjaśniam jasnym złotem nr 1


4.Ciemnym brązem nr 12 zmieszanym z nr 1 podkreslam dolną linię rzęs


5. Rysuję kreskę na górnej powiece w stylu pin up oczywiście :)

6. Doklejam sztuczne rzęsy, tuszuję swoje i makijaż gotowy!


I całościowo nawet się postarałam :D


To był mój dzienny makijaż, myślę że wyjściowy jak najbardziej, a Wam jak się podoba?

I jeszcze dla poprawy humoru dorzucam Wam fotki z dzisiejszego wiosennego spaceru z synem :)

Buziaki :D
                                                            maja