Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

DARKS - Burgundy & Green n Navy Blue

Witam ponownie :)

Dziś nadrabiam zaległe posty więc drukuję dla Was kolejne stepy :)
Tym razem wzięło mnie na coś bardziej odważnego, ale to połączenie tak mi się spodobało, że musiałam Wam pokazać :)

I znowu siegnęłam po Darks'y ze Sleeka KLIK :) 
Ale na obecny moment juz mam ich dość więc kolejny makijaż na pewno będzie z wykorzystaniem innej paletki :)

Burgundy & Green n Navy Blue:


No to zaczynam!

1. Na środek powieki nakładam bordo nr 8, a wew kącik rozjaśniam nr 6
1. Apply burgundy eyeshadow (number 8) in the middle of your upper eyelid and then bright shadow (number 6) in the inner corner and blend


2. W zew kąciku aplikuję butelkową zieleń nr 12 i rozcieram ją do środka powieki
2. Apply green eyeshadow (number 12) in the outer corner and blend inwards


3.Dolną powiekę podkreślam granatem nr 2
3. Apply navy blue eyeshadow (number 2) along your lower lash line


4. Maluję kreskę linerem powyżej górnej linii rzęs i na linii wodnej
4. Apply black eyeliner along the upper lash line n on your water line


5. Tuszuję rzęsy/ doklejam sztuczne
5. Glue false eyelashes or apply 2 coats of black mascara


Makijaz gotowy!
Make-up is ready!!! :)


Jak Wam siępodoba?
Makijaż pozostaje w chlodnych, matowych odcieniach, osobiście bardzo podoba mi się to zestawienie, odważne nie powiem, ale w końcu do odważnych świat należy :)

Buziaki :*
                                                                                       
                                                                                                                              maja