Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

BRWI

HEJ!

Dzisiaj o brwiach :) 
Ostatnio wiele osób pyta się o moje brwi, dlatego postanowiłam zrobić o nich posta :)
Cóż mogę powiedzieć? 
Dłuższy czas do nich dochodziłam i testowałam na rożne sposoby ich kreślenie, ale od jakiegoś czasu znalazłam swoją technikę, która mnie zadowala, dlatego chciałabym ją Wam przedstawić :)

 Mój osprzęt :D

To precyzyjny, skośnie ścięty Hakuro H85


oraz 

2 odcienie cieni: grafitowy (do zdjęć) i średni brąz (na co dzień bo na zdjeciach wychodzi rudo)


No to zaczynamy :)
 
1. Spiralką rozczesuję brwi


 
2. Zaczynam od wyrównania i podkreślenia dolnej linii początku brwi


3. Następnie wyostrzam koniec zewnętrzyny brwi


4. Rozpoczynam wypełnianie 


5. Wypełniam do zaznaczonego wcześniej koncą zewnętrznego brwi 
łącząc wszystko w estetyczną całość


6. Utrwalam brwi żelem do stylizacji, aby włoski trzymały się swojego miejsca przez caly dzień


I gotowe :)
 A tak wygląda efekt końcowy całej twarzy:


1. Podkład ArtDeco balansujący 
2. Puder matujący BenNye 
3. Róż do policzków W7 Africa
4. Połowki rzęs i tusz Maybelline beczka żółta
4. Kolorowe eyelinery Technic
5. Pomadka Yves Rocher połyskująca czerwień

Oczywiście brwi zawsze łądniej wyglądaja na całości niż zbliżeniu zdjęcia, gdzie widac wszystkie niedoskonałości. Może moja technika komus się przyda? :)

Pozdrawiam gorąco!

                                                                           maja