Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Purple Eyeliner

Hej Wszystkim!

Dziś śpieszę do Was z opisaniem kroków do widzianego już przez Was makijazu na moim fp, co prawda pokazalam już Wam tam kroki, ale nie opisałam produktów jakich użyłam więc zamierzam zrobić to teraz :)
Co prawda wiele ich nie było, no ale cóż poradzę, 
że lubię do Was pisać :)


W Touch of Violet wykorzystałam paletkę Revlon
w odcieniach brązu nr 005, bardzo ją lubię :) klik


oraz mój nowy nabytek fioletowy eyeliner: klik



A teraz krok po kroku:

1. Na powiekę ruchomą najpierw nałozyłam bazę w postaci kredki w kolorze jasnego brązu, a następnie cień z paletki Revlon nr 1:





2. Tą samą kredką ,którą wcześniej wykorzystałam jako bazy, nakreśliłam falę w załamaniu powieki pogrubiając ją delikatnie:


3. Mieszając ze sobą 2 odcienie nr 2 i 3 nałożyłam je na narysowaną falę od razu delikatnie je rozcierając, tworzą efekt rozmycia :



4. Fioletowym eyelinerem narysowalam kreskę na górnej powiece:


5. Tym samym linerem pociągnęłam kreskę na linii wodnej i w kaciku wew, 
dolną linię rzęs wzmocniłam dodatkowo odcieniem nr 3 z paletki


 6. Dokleiłam sztuczne rzęsy i wytuszowałam swoje: klik


Majijaż gotowy :)


I jak Wam się podoba? 

                                                                                                    Pozdrawiam, maja :*