Obserwatorzy

poniedziałek, 11 marca 2013

Sleek - The Primer Palette

Witajcie!

Jak tam po weekendzie Kochane?
Mam nadzieję, że jesteście pełne energii na kolejny tydzień? :) 
Moje akumulatorki już naładowane żeby ogarnąć mojego syna i nadążać za jego pomysłami 
- póki co :D nie wiem co będzie w środku tygodnia, ale narazie jestem pozytywnie nastawiona i pędzę do Was z recenzją tym razem :)

Sleek The Primer Palette! klik




Chodziłam za tą paletką i chodziłam i w końcu się zdecydowałam :)

Paletka 12 baz pod cienie, wzmacniająca i pogłębiająca ich intensywność.

Kupiłam ją tydzień temu i testowałam na różne sposoby, a to samodzielnie je nakładałam bo bardzo fajnie też wyglądaja "soute", to z samym cieniem, to z podwójna bazą, no i już wszystko wiem i mogę się z Wami podzielić opinią.


Baza jezeli chodzi o wzmocnienie koloru cienia jest ŚWIETNA!!!
Pięknie, soczyście pogłębia pigment i go rozświetla, nawet samodzielnie nałożona bez aplikacji cienia daje bardzo fajny efekt.
Jeżeli zaś chodzi o jej trwałość na utrzymanie cienia w ryzach, niestety się nie sprawdza :/
Bazy mają konsystencję kremową, jak cienie w kremie czy w musie i niestety po jakimś czasie zbierają się w załamaniu powieki co nie wygląda estetycznie.
Ale jak już Wam wspomniałam cały tydzień ją testowałam na różne sposoby i wynalazłam na nią sposób :)

Poniżej przedstawiam Wam różnicę: 

Na zdjęciu po lewej (patrząc na wprost ekranu) jest nałożona zwykła baza pod cień i cień.
Na zdjęciu po prawej baza sleek w odcieniu zieleni i cień.



Jak widzicie różnica jest ogromna!
Jeżeli nałożymy najpierw naszą ulubioną bazę pod cienie np ArtDeco, na nią bazę Sleek i na koniec cień, wszystko utrzymuje się jak ma być :)
Wydaje mi się, że ta baza po prostu ma takie dzialanie, bardziej chodzi w niej o wydobycie intensywności koloru, aniżeli utrzymanie jego trwałości, jak niektórzy sprzedawcy zapewniają...
Mi właśnie o to chodziło, poszukiwałam czegoś co jeszcze bardziej wydobędzie i pogłębi kolor bo bazę idealną na trwałość już dawno temu znalazłam :)


                                                           Pozdrawiam gorąco :) 
                                                 ze znowu mroźnego Olsztyna :/ brrrrr