Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Red Smokey

Hej wszystkim!
Mam nadzieję, że weekend minął Wam przyjemnie i jesteście odstresowani i pełni pozytywnej energii jak ja :D

Dziś śpieszę do Was z makijażem w stylu smokey. Przygotowałam go będąc na urlopie, na który zabrałam ze sobą tylko swoje nowe paletki Sleek i pigmenty :)
W poprzednich postach pisałam już Wam, że urzekła mnie czerwień z paletki Respect, którą użyłam w swoim makijażu z zielenią i brązem, niestety nie zaspokoiłam swojej potrzeby wyróżnienia tego koloru, dlatego też postanowiłam zaakcentować go w kolejnym makijażu :)
Wstępnie miałam ją połączyć z tą piękną zielenią z Darks Sleek, ale tak sobie pomyślałam, że za bardzo będą podobne te makijaże, dlatego postawiłam na klasyczne smokey z czernią :) W sumie prosty wybór połączenia, ale muszę Wam przyznać, ze spodobał mi się i zrobiłam do niego kroki! :)

A więc zapraszam! :)

Do wykonania makijażu użyłam  paletki Sleek Respect:



Oczy mam już wstępnie przygotowane, podkład nałożony, powieki przypudrowane, baza pod cienie zaaplikowana, brwi podkreślone :)


1. Makijaż rozpoczęłam od narysowania kreski, aby zaznaczyć sobie granice nałożenia kolejnych cieni
2. Na ruchomą powiekę nałożyłam soczystą matową czerwień (nr 1)do granicy kończącej zew część powieki ruchomej również łączącej z kreską (kącik wew pozostaje pusty)
3. Na linii załamania narysowałam łuk w odcieniu połyskującego brązu (nr 2)od którego w kolejnym kroku poprowadzę cień

 
4. Powyżej zaznaczonej w poprzednim kroku linii puchatym pędzlem nałożyłam ten sam odcień brązu (nr 2) od razu go rozcierając tworząc efekt przydymienia
5. Zew kącik przyciemniam delikatnie czarnym cieniem (nr 3)
6. Wew kącik rozświetlam matową bielą (nr 4)


7. Efekt smokey wydał mi się za skromny dlatego przyciemniam kącik mocniej, a następnie mieszając brąz z czernią (nr 2 i 3)podkreślam dolną linię rzęs
8. Linię wodną podkreślam białą kredką z Essence
9. Rozcieram granice górnego cienia cielistym cieniem (nr 5) i tuszuję rzęsy - Maybelline Colossal Volum Express   

Makijaż gotowy :)



I co myślicie?

                                                                  Do usłyszenia :*