Obserwatorzy

środa, 20 marca 2013

Purple

Witam Was ponownie :D

No i pędzę z kolejnym postem! Wczoraj wrzuciłam Wam na fb fioletowy makijaż, dziś dorzucam opis :)
Ostatnio zauwazylam, że dość często robiłam ostro wykańczane makijaze, 
dlatego w tym makijażu postawiłam na miękkie wykończenie.
Nosiło mnie od jakiegoś czasu za fioletem więc postawiłam na prosty makijaż z tym kolorem
i tak powstało co powstało :D

Zapraszam!

W makijażu wykorzystałam paletkę Technic z fioletami:

 oraz

Sleek Respect:


Step By Step :

1. Na powiekę ruchomą nałożyłam odcień fioletu (Technic nr 2) i od razu w kąciku wew 
biały cień z paletki Respect (nr 1), cienie od razu roztarłam


2. Eyelinerem narysowałam kreskę 





3. Czarnym cieniem (nr 7) z paletki Respect roztarłam kreskę, 
blendując pigment do linii załamania




4. Mieszając ze sobą użyty wcześniej odcień fioletu i czerni podkreśliłam dolna linię rzęs, 
granice cieni zacieram cieniem cielistym  z Respect (nr 4)




5. Eyelinerem podkreślam linię wodną, tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne klik




I gotowe :)


Co myslicie?


                                                                                  Pozdrawiam Was i do następnego postu :)