Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

Navy Blue

Witam ponownie :D

Jestem już z drugim postem (jeszcze tylko jeden został :D)
Tym razem granat w roli głownej, oczywiście brokatowy! Jak szaleć to na całego :D
Musze Wam się przyznać, że jak zdecydowalam się na pierwszy makijaz brokatowy 
to nie bylam w stanie wybrac jednego koloru brokatu!
 Strasznie spodobaly mi sie 3 odcienie i od razu mialam wizję 3 makijazy, 
dlatego tak Was zasypalam tymi brokatami :D

NAVY BLUE! ach!!!


Piękny kobaltowy odcień tego brokatu po prostu mnie zachwycił!
Wybaczcie jakość zdjęć, ale makijaż robiłam po 21 wieczorem!!! :D
No i moje lewe oko jakoś nie specjalnie chciało ze mną współpracować,
 dlatego wygląda jak wygląda :D

1.Na środek powieki nałozyłam cień w kolorze granatu z paletki Sleek Darks -
 będzie stanowił on bazę pod brokat


2. Następnie czarnym cieniem z Inglota zaznaczylam kąciki wew i zew
mieszając od razu przejście z granatem


Dodatkowo użyłam taśmy klejącej do ostrego wykończenia kącika zew

3. Dolną linię rzęs podkreślam czarnym cieniem zmieszanym z granatem, 
natomiast linię wodną maluję linerem 


4.  Środek powieki ruchomej wypełniam brokatem


5. Przyklejam sztuczne rzęsy i tuszuję swoje


Makijaż gotowy!


Ja się zakochałam w tym kolorze, a Wy co myślicie?

                                                                                                                      c.d. nastąpi :D