Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Light Gold

Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was makijaż bardzo prosty, dlatego nie przygotowałam kroków na zdjęciu tylko postanowiłam je opisać :)

Makijaż występuje tylko w 2 tonacjach kolorystycznych bo tak jakoś mnie naszło na coś prostego :)

Do jego wykonania uzyłam ulubionej paletki Darks ze Sleeka oraz złotego pigmentu:

Sleek Darks

Pigment

 Tak więc zaczynamy!

Oko oczywiście jest już odpowiednio przygotowane pod względem kosmetycznym :)





1. Zarys makijażu jest robiony tą samą metodą jak ostatni makijaż Red Smokey czyli zaczęłam go od narysowania kreski
2. Powiekę ruchomą pokryłam złotą kredkę, która stanowić będzie bazę wzmacniającą pigment
3. Następnie od kącika wew. pokryłam ją złotym pigmentem (nr 4) w sumie powiem Wam, że nie wygląda ten pigment jak złoto, bardziej jak opalizujący beż, ale z tą złota kredką dał właśnie taki efekt, który bardzo mi się spodobał :)



4. Na linii załamania nakresliłam zielony łuk, który pózniej pokryłam cieniem w kolorze mojej ukochanej butelkowej zieleni (nr 1) połączonej z morską zielenią (nr 2) tworząc efekt smokey. 
Zieleń roztarłam puchatym pędzlem aż po kącik wew.
5. Dolną linię rzęs delikatnie podkreśliłam zmieszanymi kolorami zieleni (nr 1 i 2), natomiast linię wodną pokryłam czarnym eyelinerem
6. Granice górnego cienia roztarłam cielistym cieniem (nr 3)
7. Wytuszowałam rzęsy  

Gotowe! 




Mówiłam, że prosty :D 

                                                             Buziaki słodziaki kochani :*