Obserwatorzy

sobota, 23 marca 2013

Glossy Indigo

Witajcie Moi Drodzy!


Mam chwilę czasu więc zabrałam się za pisanie zaległego postu :)
Na fb już widzieliście co prawda kroki, które nie dawno wrzuciłam, niestety w skróconej wersji :P 
bo kolaż wszystkich zdjęć niestety nie zmieścił mi się na stronie :D
Dlatego tutaj podam Wam wszystkie kroczki jak należy :)

NO TO ZACZYNAMY!!!

W makijażu wykorzystałam zakupione jakiś czas temu pigmenty:


~ ~ ~

Musze Waam przyznać, że w zasadzie mam 2 techniki malowania :) 
Pierwsza na rysiku czyli jak poniżej i druga na roztarciu kreski (makijaż ost.z fioletem)
i w zalezności jak mi się zacznie tak maluję :)


1. Tradycyjnie zaznaczam sobie obszar wypelnienia cieniem powieki ruchomej :)
Od wew strony kącika mam nałożoną bazę Sleek w odcieniu perłowym TUTAJ



2. Powiekę ruchomą do zaznaczonego obszaru wypełniam pieknie iskrzącym pigmenetem
 w kolorze szampańskim nr 3 



3. W kąciku zew nakladam granat nr 7



4. Rozcieram pigment nadając od razu odpowiedni kształt przewidzianego makijażu



5. Kreślę kreskę na górnej powiece, nie wychodząc za daleko, 
ale oczywiście wziesioną ku górze



6. Dolną powiekę do połowy oka podkreślam tym samym granatem



7. Wew kącik rozświetlam szampańskim odcieniem,
 delikatnie nanosząc go również na granat / doklejam sztuczne rzęsy



8. Tuszuję własne rzęsy i gotowe :)


Jest mi niezmiernie miło i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, 
że makijaż zdobył tak dużą liczbę polubień na fb  <3 
Bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy i serdecznie Wam za to dziękuję :*





                                                                                                                Buziaki Kochani!