Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

BLUE

Zamęczę Was tymi swoimi postami :D
Ale musicie mi wybaczyć bo nadrabiam zaległości w pisaniu, a sprawia mi to ogromną przyjemność :)
Dziś wrzuciłam Wam na swój fp makijaż w odcieniach błekitu, co prawda nie mam krok po kroku zdjęć,ale wiecie, że doskonale sprawdzam się w pisaniu stepów na klawiaturze :D
Tak więc zaczynam swoje bezgroły!

Do wykonania makijażu użyłam 2 paletek - posiadanej juz paletki Technic oraz niedawno zakupionej paletki Sleek Supreme :)

                           Supreme :
 

                             Technic:




Oczy zostały już wstępnie przygotowanie, są przypudrowane i nałożona została baza pod cienie (Elf).



1. Makijaż rozpoczęłam tym razem od wew. kącika na który nałożyłam cień nr 2 Supreme
2. Następnie robiąc od razu miękkie przejście między cieniami dołozyłam nr 3 Supreme
3. Później przeszłam do zew kącika i tu nałozyłam granat nr 4 Supreme, delikatnie zaznaczając jego granice, aby środek powieki pozostał pusty
4. Granat roztarłam łukiem aż po kącik wew.
5. Na środek powieki naniosłam nr 3 Supreme, a ponieważ jest to dość jasny pastelowy odcień błekitu, wzmocniłam go niebieskim cieniem z paletki Technic nr1, granice cieni roztarłam nr 3 Supreme



6. Czarnym eyelinerem narysowałam tym razem delikatną kreskę nie wyciągając jej zbyt mocno na górnej powiece, linię wodną również podkreśliłam linerem
7. Dolną linię rzęs podkreśliłam dodatkowo odcieniem wpadającym w brąz, są to wymieszane kolory 6 i 7 Supreme, kreskę wyciągnęłam poza kącik zew, aż do granicy kończącego się granatu
8. Wew kącik dodatkowo wzmocniłam białym cieniem nr 1 Supreme (to jedyny delikatnie połyskujący cień w paletce :) natomiast granice górnego cienia roztarłam nr 5 Supreme
9. Wytuszowałam swoje rzęsy i tym razem znowu postawiłam na naturę jaką Pan Bóg mnie obdarzył :D

Makijaż gotowy!


To tyle na dzisiaj :)
Życzę Wam miłego wieczorku i udanego weekendu :*